اخبار داغ

امام جمعه ملبورن:

جهان جلوی اسرائیل افسارگسیخته را بگیرد/ حماسه عاشورا منبع الهام برای جنبش‌های آزادیخواه در دنیا است

جهان جلوی اسرائیل افسارگسیخته را بگیرد/ حماسه عاشورا منبع الهام برای جنبش‌های آزادیخواه در دنیا است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشفاق وحیدی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل با کشتار کودکان بی‌گناه نمی‌تواند از سرنوشت محتوم شکست و زوال خود بگریزد، حماسه عاشورا منبع الهام برای ملت‌های آزادیخواه جهان در برابر ظلم استکبار و استعمار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام‌والمسلمین اشفاق وحیدی و نماینده مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در استرالیا، امام جمعه ملبورن در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: امروزه هیچ قدرتی در جهان توان شکست انقلاب اسلامی را ندارد لذا حاکمان مسلمان باید برای رفاه و سربلندی ملت‌های خود از منویات اهل بیت عصمت و طهارت به ویژه فلسفه قیام کربلا پیروی نمایند‌.

وی با تشریح اهداف قیام امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش در کربلا و لزوم پیروی از مکتب حسینی افزود: قیام ملت‌های آزادیخواه در جهان قطعا بر گفته از اهداف کربلا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی با محکومیت شدید حملات وحشیانه اسرائیل به نوار غزه ادامه داد: شهادت ده‌ها نفر از کودکان بی گناه فلسطینی و سکوت ظالمانه جامعه جهانی از جمله سازمان ملل و نهادهای ناظر بین المللی  جلوی وحشیگری‌های رژیم افسارگسیخته صهیونیستی بهت آور و غیرقابل قبول است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی ره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران نیز با انس گرفتن از مکتب حسینی و فلسفه کربلا انقلابی در ایران برپا کرد که ملت را به سمت عزت و رفاه سوق داد.

امام جمعه ملبورن با سرزنش سکوت قدرت‌های بزرگ در قبال وحشیگری‌های رژیم ناپاک اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به ویژه حملات تروریستی اخیر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تصریح کرد: سازمان ملل و سایر نهادهای ناظر حقوق بشر باید برای توقف ظلم و استبداد رژیم کودک کش اسرائیل دست به اقدامات فوری بزنند.

وی گفت: یزیدیان عصر حاضر ظلم و ستم بسیاری علیه ملت‌های مظلوم روا داشته و اما برای عبور از این فجایع باید از مکتب حسینی بیاموزیم زیرا حماسه کربلا منبع الهام مقاومت و مبارزه علیه نظام کفر و استبداد است.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی افزود: امروز ولایت فقیه تنها نظام کامل و خیرخواهانه برای ملت‌های مسلمان و مردم مستضعف جهان است تا آنان را از ظلم نجات دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه