اخبار داغ

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف سیستان و بلوچستان؛

آزادی ۲ زندانی در زاهدان در اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم

آزادی ۲ زندانی در زاهدان در اجرای پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم
حجت‌الاسلام بندانی گفت: در اجرای پویش به حرمت حسین (ع) می‌بخشم با تلاش و پیگیری قاضی و کارکنان واحد اجرای احکام مدنی مجتمع مرکزی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان ۲زندانی از زندان آزاد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، حجت الاسلام حمیدرضا بندانی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف سیستان و بلوچستان بیان کرد: در راستای فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده های قضایی مهم از قبیل اختلافات طایفه‌ای، قصاص و آزادی زندانیان به حرمت ماه محرم و صفر  و همچنین ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و ۷۲ تن از یاران با وفایش، در اقدامی ارزشمند پویش به عشق حسین می بخشم توسط ستاد ملی صبر در سطح کشور در حال اجرا است.
 
وی افزود: ستاد ملی صبر در استان نیز در این راستا تلاش خود را در به نتیجه رساندن پرونده های مهم آغاز کرده که پیگیری‌ها برای اخذ رضایت در چندین پرونده اختلاف طایفه ای منجر به قتل در حال انجام است.
 
بندانی ادامه داد: در اجرای این پویش با تلاش قاضی و دبیران اجرای احکام مدنی شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان دو نفر زندانی از زندان زاهدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
 
رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان بر تداوم انجام این گونه اقدامات تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم در این ماه محرم به حرمت اباعبدالله حسین (ع) زمینه آزادی زندانیان بیشتری را فراهم کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه