اخبار داغ

یکی از سران طوایف سیستان و بلوچستان:

توهین کنندگان به شهدای مدافع حرم مجازات شوند/ "موسوی" شخصی وحدت شکن، فتنه آفرین و بی بصیرت است

توهین کنندگان به شهدای مدافع حرم مجازات شوند/ "موسوی" شخصی وحدت شکن، فتنه آفرین و بی بصیرت است
سردار حاج محمد شاهوزهی ضمن محکومیت شدید توهین یکی از سران فتنه، به سردار شهید حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، خواستار برخورد شدید با این افراد معلوم الحال شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حاج محمد شاهوزهی یکی از سران طوایف سیستان وبلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، بیان کرد: فتنه گران در عاشورای سال ۸۸ مانند یزیدیان به اغتشاش و رقص و پایکوبی واهانت پرداختند و امروز در ماه محرم و آستانه عاشورای حسینی لب به سخن گشودند و همانند ابن زیاد لجن پراکنی می‌کنند.

وی افزود: همانطور که درماه محرم سپاه اولیا و اشقیا مشخص شد، امروزه نیز انصار واعوان سپاه اشقیا و استکبار دیگر باز محرز شد.

این سرطایفه با بیان اینکه جنگ حق و باطل تا قیامت ادامه دارد، ادامه داد: سرلشکر شهید حاج حسین همدانی یکی از اسطوره‌های بی‌نظیر نبردهای نامنظم در حوزه سخت و جنگ‌های نرم ترکیبی با حضور جانانه خود نقش حبیب سپاه اسلام را در دوران جدید به خوبی ایفا کرد تا اینکه موی سفیدش به رنگ سرخ شهادت بدل شد.

وی گفت: امروز اشخاصی که در فتنه ۸۸ در رأس بودند به طرز وقیحانه به حبیب سپاه شهید سردار همدانی اهانت می کنند که این اقدام آنها از نظر ما محکوم است.

شاهوزهی تاکید کرد: موسوی شخصی وحدت شکن، فتنه آفرین، بی بصیرت، بیگانه پرست و یاوه گو است که سخنانش پشیزی ارزش و اعتبار ندارد و بازیچه دست سرویس های بیگانه است.

وی سخنان ناشایست این فرد فتنه گر را به شدت محکوم کرد و افزود: تقاضای محاکمه موسوی و انصار و اعوانش را از دستگاه قضایی داریم.

این سرطایفه اظهار کرد: امروز باید افراد منتسب به جناح اصلاح طلبی موضع خود را نسبت به سخنان موسوی مشخص کنند و از این سخنان اظهار برائت کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه