اخبار داغ

نویسنده هتاک به پیامبر اسلام (ص) در حال احتضار و ناتوان در تکلم

نویسنده هتاک به پیامبر اسلام (ص) در حال احتضار و ناتوان در تکلم
سخنگوی سلمان رشدی نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی و هتاک به پیامبر اسلام (ص) که روز جمعه به وقت محلی در نیویورک مورد حمله با چاقو قرار گرفت، اعلام کرد که او پس از ساعت ها عمل جراحی از طریق دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشد و توان تکلم ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اندرو ویلی سخنگوی سلمان رشدی جمعه شب به وقت محلی اعلام کرد: پس از ساعت‌ها عمل جراحی، سلمان رشدی از طریق دستگاه تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) نفس می کشد و قادر به صحبت کردن نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلمان رشدی,
سخنگوی این نویسنده  مرتد انگلیسی – آمریکایی 75 ساله افزود: سلمان رشدی احتمالا یک چشم خود را از دست خواهد داد، اعصاب دستش قطع شده و کبدش بر اثر ضربه چاقو آسیب دیده است.
, ,
 
,
سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی که به پیامبر اسلام (ص) اهانت کرده بود، روز جمعه به وقت محلی هنگامی که قصد داشت در غرب نیویورک سخنرانی کند، مورد حمله قرار گرفت.
, نویسنده کتاب آیات شیطانی,
 
,
پلیس نیویورک با اعلام هویت ضارب او گفت که ضارب فردی به نام هادی مطر 24 ساله اهل فر ویو نیوجرسی است که در بازداشت بسر می برد.
, هویت ضارب,
 
,
پلیس در عین حال ملیت مظنون و اینکه آیا سابقه جنایی دارد یا خیر را مشخص نکرده است.
,
 
,
سلمان رشدی در سال 1367 (سپتامبر 1988) کتاب موهن "آیات شیطانی" را که سراسر توهین به پیامبر اسلام (ص) بود، منتشر کرد که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه