اخبار داغ

همزمان با بازدید از پروژه مسکن مهر شهرک مطهر ی رخ داد؛

وعده میدانی وزیر راه و شهرسازی به پاس رشادت های حاج قاسم سلیمانی به مردم کرمان

وعده میدانی وزیر راه و شهرسازی به پاس رشادت های حاج قاسم سلیمانی به مردم کرمان
علی حاجی زاده خبر داد: در این بازید میدانی وزیر کشور قول مساعد احداث یک مجموعه ی درمانی، مذهبی، فرهنگی و هنری در شهرک مطهری را به مردم این منظقه داده و قول همکاری و مساعدت جهت جلوگیری از تغییر کاربری های مطرح شده را داد و این دستورات را به مدیر کل راه و شهرسازی کرمان به صراحت ابلاغ کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حاجی زاده  مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان  در گفتگو با "راه آرمان" از حواشی بازدید امروز وزیر راه وشهرسازی از پروژهای طرح نهضت ملی مسکن  شهرستان کرمان گفت: وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از  پروژه ی احداث مجموعه ی تجاری  شهرک مسکونی 57 هکتار و 42 هکتاری مهر  واقع در شهرک مطهری شهرستان کرمان با مردم این منطقه  گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ", راه آرمان",


وی با تاکید بربازدید وزیر راه و شهرسازی از شهرک مطهری و گفتگوی چهره به چهره با مردم، گفت:  دکتر قاسمی با حضور در جمع مردم ساکن مجتمع های مسکونی در شهرک مطهری جویای مشکلات و معضلات فعلی آنان شد.

مسکن مناسب باید یک مُسکن برای اقشار مختلف مردم باشد

حاجی زاده  با بیان اینکه در این شهرک مطهری 57 هکتاری و 42 هکتاری قریب به 40 هزار نفر ساکن هستند، افزود: طی این دیدار تعدادی از مردم ساکن در این شهرک خواستار حل مشکل عدم تغییر کاربری زمین های  ورزشی و آموزشی به مسکونی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این که  فضای سبز و مجموعه  فرهنگی تفریحی برای بچه ها الزامی است و بنا بر اخبار واصله راه و شهرسازی تصمیم دارد، فضای سبز و فضای آموزشی را تغییر کاربری دهد و تبدیل به  کاربری مسکونی نماید تا جهت تامین زمین های طرح نهضت ملی مسکن در آینده مورد بهره برداری قرار گیرد، در همین راستا  مردم خواستار توقف اجرای این طرح شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی اظهار کرد: مجموعه های مسکونی فعلی نیز سال های گذشته احداث شده است و سعی ما بر این بوده که کاربری ها عمومی مانند مسکونی، فرهنگی، تجاری، ورزشی و مذهبی و.... آن را حفظ کنیم. 

حاجی زاده بیان کرد: در این بازید میدانی وزیر کشور قول مساعد احداث یک مجموعه ی  درمانی، مذهبی، فرهنگی و هنری در شهرک را به مردم این منظقه داده  و قول همکاری و مساعدت جهت  جلوگیری از تغییر کاربری های مطرح شده  را داده و این دستورات  را به مدیر کل راه و شهرسازی کرمان به صراحت ابلاغ کرد.

فضای سبز شهرک مطهری حق تغییر کاربری ندارد

وی با تاکید بر این که مسکن مردم باید یک مُسکن اقشار مختلف جامعه باشد، افزود: وجود فضای عمومی از الزامات یک مجموعه ی مسکونی است که عدم وجود این فضاها ضربات بسیار سنگینی از جمله مشکلات اقتصادی و ترافیک و هزینه های رفت و  آمد و... را متوجه ساکنین این مجموعه ها خواهد کرد که در این راستا دولت باید همراه مردم باشد و تا جایی که می تواند از مشکلات مردم بکاهد

مدیر کل راه و شهرسازی ادامه داد:  در این راستا اولین نهادی که متحمل هزینه می شود مدیریت شهری و شهرداری ها است و مشکلات و هزینه های فراوانی همچون استهلاک وسایل نقلیه عمومی و جاده سازی سازی و تعمیرات آن و.. را متوجه دولت می کند.

 حاجی زاده از قول همکاری و اختصاص بودجه و اعتبارات لازم وزیر  با این امر خبر داد و گفت: این بودجه که ازمحل اعتبارات سازمان ملی زمین، مسکن و اعتبارات خود وزارت راه و شهر سازی بنا به دستور وزیر  تامین خواهد شد، در آینده ای نزدیک  نسبت به احداث یک مجموعه ی درمانی در مقیاس شهرک اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان این بازدید نیز با  وزیر راه و شهرسازی تغییر کاربری زمین های  آموزشی و زمین فضای سبز شهرک مطهری  مخالفت کرد و پیگیری عدم اجرا در دستور سریع دولت قرار می گیرد و با صراحت مدیر کل راه و شهرسازی و معاونت معماری و شهرسازی وزرات اعلام کرد که جلوی این امر باید گرفته می شود و شهرداری در اسرع وقت نسبت به فضای سبز شهرک مسکونی شهرک مطهری اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/ 

,
,
,
, مسکن مناسب باید یک مُسکن برای اقشار مختلف مردم باشد, مسکن مناسب باید یک مُسکن برای اقشار مختلف مردم باشد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, فضای سبز شهرک مطهری حق تغییر کاربری ندارد, فضای سبز شهرک مطهری حق تغییر کاربری ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه