اخبار داغ

تحلیلگر رسانه:

حجاب استایل ها به زن، نگاه تجاری دارند/ سوء استفاده دشمن از فقر رسانه ای مردم

حجاب استایل ها به زن، نگاه تجاری دارند/ سوء استفاده دشمن از فقر رسانه ای مردم
زهره محمدی گفت: متاسفانه نگاه حجاب استایل ها به زن، نگاه تجاری است و این باعث ترویج بی حجابی و بی حیایی در سایه کسب درآمد در جامعه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهره محمدی، کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: متاسفانه نگاه حجاب استایل ها به زن، نگاه تجاری است و این باعث ترویج بی حجابی و بی حیایی در سایه کسب درآمد در جامعه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

وی ادامه داد: اینستاگرام پرچمدار این موضوع است و تمام توان و پتانسیل خود را به کار گرفته تا با ترویج بی حیایی و لایک بیشتر کامنت های حجاب استایل ها، مردم را به سمت آن ها سوق دهد.

,

محمدی افزود: دشمن از فقر سواد رسانه ای مردم سوء استفاده کرده و با فریب کسب درآمد، هر فرهنگ و خرده فرهنگی را به خورد مخاطب می دهد.

,

این کارشناس با بیان اینکه این خرده فرهنگ ها در کف جامعه نیز دیده می شود، تصریح کرد: فضای مجازی حقیقی تر از فضای واقعی شده است و امروز حجاب استایل ها تبلیغ می کنند به کسری از ثانیه آن مد را در ویترین مغازه ها می بینیم.

,

وی گفت: مردم فریب حربه های رسانه ای حجاب استایل ها را نخورند و هوشمندانه در این فضا زیست کنند.

,

محمدی ادامه داد: اگر امروز مواظب نگاه تجاری به مقام زن نباشیم در آینده نمی توانیم جلوی این فرهنگ اشتباه را بگیریم.

,

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: مخاطبان، خود را به دانش سواد رسانه مجهز کنید و سپس در فضای ولنگار مجازی فعالیت کنید زیرا دشمن از این فقر سواد رسانه ای در جهت تضعیف ارزش ها استفاده کرده و شاهد آسیب های آن در جامعه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه