اخبار داغ

استقلال صفر - سپاهان ۲؛

لیگ برتر فوتبال| مورایس؛ فاتح دوئل پرتغالی در هفته نخست/ طوفان زرد ۴ دقیقه‌ای در تهران!

لیگ برتر فوتبال| مورایس؛ فاتح دوئل پرتغالی در هفته نخست/ طوفان زرد ۴ دقیقه‌ای در تهران!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان با شکست آبی‌پوشان میزبان خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان طی دیداری در چارچوب نخستین هفته از فصل بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۰۰ امروز (جمعه - ۲۱ مردادماه) در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران به مصاف یک‌دیگر رفتند.

,

به دلایلی که پیش از این نقص فنی سامانه بلیت‌فروشی سازمان لیگ ادعا شده بود، این بازی مهم و حساس و سایر رقابت‌ها بدون تماشاگر برگزار شد تا هفته نخست فصل جدید فوتبال حرفه‌ای ایران در عین ناباوری با سکوت محض استادیوم‌های خالی از هواداران آغاز شود.

,

بیانیه مشترک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خطاب به سازمان صداوسیما درباره مسئله حذف پخش محتوای اینترنتی و غیرزنده رقابت‌های این ۲ تیم پرطرفدار در این جدال مهم بی‌پاسخ نماند تا دوربین‌های صداوسیما به نحوی تنظیم شوند که هیچ‌گونه از تبلیغات محیطی متعلق به باشگاه استقلال به پخش تلویزیونی نرسد.

, بیانیه مشترک باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خطاب به سازمان صداوسیما,

دقایق ابتدایی نیمه نخست این دیدار حساس با محک زدن اندیشه‌های تاکتیکی طرف مقابل از سوی ۲ سرمربی پرتغالی تیم‌های آبی و طلایی‌پوش میدان همراه بود اما رفته رفته استقلالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند؛ موضوعی که به گل یا خلق موقعیتی جدی نیانجامید و اتفاق خاصی روی دروازه‌ها در این نیمه صورت نگرفت.

,

با شروع نیمه دوم اما اوضاع به کلی دگرگون شد و شاگردان ژوزه مورایس با دقت و مدیریت بیش‌تری پا به میدان گذاشتند که با ۲ ضدحمله پیاپی بر اثر جاماندن مدافعان استقلال و تنها طی ۴ دقیقه‌، به ۲ گل ارزشمند رسیدند تا کار استقلال پیش از دقیقه ۶۰ برای بازگشت به بازی و حفظ حداقل امتیاز در این جدال خانگی به سخت‌ترین شرایط ممکن برسد.

,

در ادامه اما علی‌رغم تلاش و فشار شاگردان ریکاردو سا پینتو برای باز کردن دروازه رقیب اصفهانی و به حداقل رساندن اختلاف گل، کار به جایی نرسید تا سپاهان با سرمربی خوش‌نام و معروف خود به یک پیروزی دل‌چسب خارج از خانه برسد و نخستین شکست استقلال در لیگ برتر پس از مدت‌ها بازی بدون باخت و یک فصل قهرمانی بدون شکست، در خانه رقم بخورد.

,

استقلال صفر
گل: -

, استقلال صفر, استقلال صفر,
,

سپاهان ۲
گل: یاسین سلمانی ۵۲ - رامین رضائیان ۵۶

, سپاهان ۲, سپاهان ۲,
,
ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده و کوین یامگا.
,
ترکیب سپاهان: محمدرشید مظاهری، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد و شهریار مغانلو.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه