اخبار داغ

۲۱مرداد روزی ماندگار در جنوب کرمان؛

ساخت کتابخانه عمومی مجهز در رودبارجنوب و جازموریان/منطقه ویژه اقتصادی جازموریان بعد از ۱۵ سال تشکیل می شود

ساخت کتابخانه عمومی مجهز در رودبارجنوب و جازموریان/منطقه ویژه اقتصادی جازموریان بعد از ۱۵ سال تشکیل می شود
رییس جمهور با اشاره به اینکه راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان ۱۵ سال به ناحق و ناروا عقب افتاده است،گفت: راه اندازی این منطقه جز مصوبات اصلی سفر است که با وجود معادن بزرگی که در منطقه وجود دارد این امر رقم خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان"،سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و کابینه دولت سیزدهم در آخرین دور از سفرهای خود به استان کرمان سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",


رییس جمهور پیش از سفر به استان کرمان توجه به جنوب کرمان از اولویت های این سفر خود برشمرد و افزود: به شهرهای جنوبی استان کرمان باید توجه ویژه شود.

آیت الله رییسی بیان کرد: سردار سلیمانی همواره خواستار اهتمام ویژه به محرومیت‌زدایی از جنوب استان کرمان بود. 

رییس جمهور صبح امروز با یک فروند بالگرد از مناطق سیل زده رودبارجنوب بازدید کرد و در جمع مردم سیل زده کروچان حضوریافت که مژده 
شهرستان شدن «جازموریان» از مهمترین خبرها بود.

در ادامه به جیرفت بازگشت و در جمع چند هزار نفری مردم شهرستانهای جنوبی استان کرمان در مصلی جیرفت حاضر و به ایراد سخنرانی پرداخت.

منطقه ویژه اقتصادی جازموریان تشکیل می شود

وی با بیان اینکه مساله بیکاری خیلی از خانواده های این منطقه دا رنج می دهد خاطر نشان کرد: ما نباید شاهد بیکاری فارغ التحصیلان منطقه باشیم چرا که ظرفیت راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد و حتما این امر تولید واشتغال جنوب کرمان را رونق خواهد داد.

رییس جمهور با اشاره به اینکه راه اندازی این منطقه به ناحق و ناروا عقب افتاده است عنوان کرد: شرکت های معدنی بزرگی در منطقه وجود دارد با فعال کردن شرکت ها این امر رقم خواهد خورد.

اقدامی که متاسفانه ۱۵ سال عقب مانده است

سید ابراهیم رییسی با بیان اینکه مصوبه ای است که ۱۵ سال عقب افتاده است،گفت: راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی جازموریان جز مصوبات اصلی سفر است.

ساخت کتابخانه عمومی مجهز در رودبار جنوب و جازموریان

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از کتابخانه عمومی رودبار جنوب از عزم جدی این وزارتخانه برای گسترش کتابخانه‌های عمومی در کشور به ویژه در شهرهای بدون کتابخانه خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ساخت کتابخانه در شهرهایی که از این امکانات بی‌بهره هستند در دستور کار قرار دارد، افزود: در بازدید امروز از شهرستان رودبارجنوب هم قرار شد،  کتابخانه عمومی مجهز تری در رودبار جنوب و جازموریان ساخته شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه