اخبار داغ

امام جمعه کرج:

ورزشکاران ملی و بین المللی البرز با تسامح و رانت بازی از دست می روند/ سیاست خدعه آمیز صهیونیسم با مقاومت خنثی شد

ورزشکاران ملی و بین المللی البرز با تسامح و رانت بازی از دست می روند/ سیاست خدعه آمیز صهیونیسم با مقاومت خنثی شد
آیت الله حسینی همدانی گفت: حمله به غزه و پذیرفتن آتش بس توسط صهیونیست ها بدون شرط نشان دهنده آن بود که نتوانستند در مقابل جنبش فلسطین داوم بیاورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه نباید جوانان نسبت به مفاخر کشور بیگانه باشند، گفت: دشمنان با استفاده از غفلت آنها به چهره های شناخته شده تهمت می زنند تا باور مردم را از بین ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی محرم را فرصت مناسبی برای الگوبرداری از مکتب حسینی (ع) دانست و افزود: مقاومت یکی از درس های این مکتب بوده و عاشورا بهترین نماد مقاومت است، تمام حرکت های آزادی خواهی جهان از امام حسین (ع) الگوگرفته اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: حمله به غزه و پذیرفتن آتش بس توسط صهیونیست ها بدون شرط نشان دهنده آن بود که نتوانستند در مقابل جنبش فلسطین داوم بیاورند. همچنین به فرموده مقام معظم رهبری سیاست خدعه آمیز صهیونیسم با مقاومت خنثی شد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: هفت سال است که در یمن مردم مسلمان و مقاوم،  حکام عربستان را با مقاومت خود از پای درآوردند، بطوریکه برخی از کشورها را برای آتش بس واسطه کرده است.
,
 
,
وی یاد آورشد: یمنی ها بر چاه های عربستان اشراف دارند که با زیرساخت های نظامی خود می توانند عربستان و حتی امارات را نابود سازند و امروز عربستان که مورد حمایت مستکبران است اعلام بدبختی دارد.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: همچنین ناامنی سایبری، ترور  جنگ رسانه ای علیه ایران اسلامی انجام می شود تا ایران را منفعل کنند اما مقاومت کشور از روی ایمان و توانایی ها است و با شکست مواجه شده اند.
,
 
,
وی تاکید کرد: دشمنان با این اخبار منفی به دنبال تخریب ایران اسلامی هستند و این ماهواره از شهر ماهدشت کرج پرتاب شده و ایران با این اقدام نشان داد که برای حضور در صحنه فضا نیز از تکنولوژی روز برخوردار است.
,
 
,
نماینده ولی فقیه دراستان البرز در ادامه تذکراتی در خصوص ورزش استان داشت و افزود: ظرفیت هایی بالایی داریم و نباید این ظرفیت ها را از بین برد.
,
 
,
وی گفت: درجلسات خصوصی و تلفنی تذکرات را دادم و اقدام عاجل صورت گیرد چراکه ورزشکاران ملی و بین المللی زیادی داریم که با تسامح و رانت بازی از دست می دهیم.
,
 
,
ایت الله حسینی همدانی افزود: برای ورزش های محلی و همگانی فضای لازم فراهم شود بطوریکه خیلی کارها می شود انجام داد.
 
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه