اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خانه بلوچ در مرکز کشور راه اندازی می شود/لایحه جامع نظام روزنامه نگاری به زودی تصویب می شود

خانه بلوچ در مرکز کشور راه اندازی می شود/لایحه جامع نظام روزنامه نگاری به زودی تصویب می شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار چهره به چهره با مردم رودبارجنوب گفت: ما خانه بلوچ را در تهران در یکی از اماکن فرهنگی مرکز کشور به منظور معرفی استعدادهای شگرف جازموریان و منطقه بلوچستان راه اندازی می کنیم تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان"محمدمهدی اسماعیلی، در سفر به رودبار جنوب در دیدار چهره به چهره با مردم رودبار جنوب، گفت: در این سفر با مشکلات مردم آشنا شدیم منطقه دارای ظرفیت های طبیعی و نیروی انسانی بسیار خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار جنوب دارای سابقه و تاریخچه فرهنگی کهن دانست و افزود: این شهرستان دارای منابع طبیعی حاصلخیزی است و در یک موقعیت راهبردی و جغرافیایی بوده که بین استان سیستان و بلوچستان و کرمان قرار دارد و نیازمند نگاه ویژه ای است.
 
وی بیان کرد: رییس جمهوری نسبت به این منطقه اهتمام ویژه ای دارد و تاکید کردند که در این سفر مشکلات منطقه را احصا کنیم، خوشبختانه به جمع بندی خوبی رسیدیم و به لحاظ تقسیمات کشوری بزودی برنامه ای برای توسعه این شهرستان داریم.
 
اسماعیلی با اشاره به وسعت و امکانات منطقه جازموریان و توسعه منابع کشاورزی، خاطرنشان کرد: مهمتر از همه ما در این سفر بر روی توسعه منابع فرهنگی تاکید کردیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یک جشنواره ویژه گویش ها را در این منطقه تقویت خواهیم کرد و فعالیت های جدیدی نیز تعریف می شود.
 
وی اظهار کرد: ما خانه بلوچ را در تهران در یکی از اماکن فرهنگی مرکز کشور به منظور معرفی استعدادهای شگرف جازموریان و منطقه بلوچستان راه اندازی می کنیم تا در معرض دید عموم قرار بگیرد.
 
اسماعیلی ادامه داد: این سفر مقدمه یک تحول مهم در حوزه های مختلف عمرانی، کشاورزی، فنی مهندسی و حوزه فرهنگی است که ما دنبال می کنیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روز خبرنگار، عنوان کرد: ما مراسم ویژه ای روز یکشنبه در تالار وحدت تهران خواهیم داشت، و برای همه خبرنگاران کشور تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده که بخشی از آن گفته شده و بخش دیگر آن در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار ذکر خواهیم کرد.
 
وی عنوان کرد: رییس جمهور ۱۳ مورد دستور ویژه دادند بتوانیم با وزارتخانه های مختلف تفاهم نامه های آن را انجام دهیم چند مورد محقق شده و مابقی نیز به تدریج محقق خواهد شد.
 
اسماعیلی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم تا مشکلات تاریخی همکاران رسانه ای را حل کنیم که مهمترین آنها لایحه جامع نظام روزنامه نگاری است که بعد از ده ها که دولت های مختلف آمده و رفته اند و گفتند و نشده ما هفته گذشته در کمیسیون فرهنگی مجلس مطرح شد در صحن دولت است و ان شاالله پس از تصویب شاهد تحول در روزنامه نگاری می شویم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, , ,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه