اخبار داغ

مدیر مسئول یکی از صنایع کوچک در البرز:

اشتهارد گنجینه ارزشمند صنایع کوچک در البرز است/ کسب و کارهای خانگی؛ موتور محرکه اقتصاد کشور

اشتهارد گنجینه ارزشمند صنایع کوچک در البرز است/ کسب و کارهای خانگی؛ موتور محرکه اقتصاد کشور
مهسا خسروی گفت: اشتهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را در خود دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت بتوانند این مجموعه را گسترش و حفظ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهسا خسروی، مدیر مسئول شرکت بازرگانی کلوچه های خانگی در البرز به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: صنایع کوچک و متوسط عامل مهمی در رشد و توسعه اقتصادی در کشور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: توجه و حمایت از صنایع کوچک می تواند موتور محرکه اقتصاد باشد.
,
 
,
خسروی با بیان اینکه صنایع کوچک نقش بی بدیلی در رونق تولید و افزایش صادرات غیر نفتی دارند، افزود: باید توجه ویژه ای به این نوع کسب و کارها شود زیرا ضمن زود بازده بودن، نقش موثری در اشتغالزایی دارند.
,
 
,
این مسئول تصریح کرد: بازگشت سرمایه در این صنایع به دلیل سرمایه گذاری اندک در مقایسه با صنایع بزرگ زودتر بوده و پس از مدت کوتاهی به سود دهی می رسند.
,
 
,
وی گفت: ما ابتدا کارمان را با یک دستور آشپزی متفاوت در خانه آغاز کردیم و پس از افزایش تقاضا کار را گسترش دادیم و برندی را به نام خودمان ثبت کردیم.
,
 
,
خسروی با بیان اینکه کیفیت و تازگی دو مولفه موثر برای رقابت در بازار در عصر کنونی است، ادامه داد: ما سه دوست بودیم که کار را شروع کردیم و الان با حضور ۱۰ بانو کار را جلو می بریم.
,
 
,
این مسئول با بیان اینکه فروش محصولات به صورت حضوری و آنلاین انجام می شود، افزود: دو نفر از بانوان کارگاه، مسئول فروش آثار و تبلیغات هستند.
,
 
,
وی بیان کرد: برای راه اندازی یک کسب و کار مهمترین مولفه علاقه و پشتکار است، زیرا در این مسیر موانع و مشکلات بسیار زیاد است و اگر علاقه نباشد ادامه راه سخت می شود. 
,
 
,
خسروی تاکید کرد: امروز بیشتر کشورهای توسعه یافته به اهمیت صنایع کوچک پی برده اند و برای توسعه اقتصادی خود در صدد افزایش این نوع کسب و کارها هستند.
,
 
,
این مسئول، شهرک های صنعتی را مهمترین زیرساخت استقرار صنایع کوچک دانست و گفت: اشتهارد بزرگترین گنجینه صنایع کوچک را در خود دارد و مسئولان باید قدر این نعمت را بدانند و با حمایت بتوانند این مجموعه را گسترش و حفظ کنند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در سال های اخیر مقام معظم رهبری به اهمیت تولید و صنایع در کشور اشاره کرده اند و نامگذاری پی در پی سال های اخیر با شعار توجه به تولید داخلی مهر تاییدی بر این ادعاست، بنابراین امیدواریم مسئولین نیز به این مهم توجه کنند و با حمایت و پشتیبانی مانع تعطیلی این صنایع شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه