اخبار داغ

در نشست خبری شهردار و شورای شهر لنده مطرح شد؛

خبرنگار صیاد متبحر در شکار سوژه ها برای رفع مشکلات است+تصاویر

خبرنگار صیاد متبحر در شکار سوژه ها برای رفع مشکلات است+تصاویر
رئیس شورای شهر لنده گفت: خبرنگار یک صیاد متبحر در صید کردن سوژه خود برای رفع مشکلات جامعه است که این رسالت شما خبرنگاران را سنگین تر خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نشست خبری شهردار و شورای اسلامی شهرلنده عصر دیروز 20 مردادماه  با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

جعفر رئیس زاده عضو شورای شهر لنده در ابتدای این نشست خبری با گرامیداشت یاد وخاطره شهید صارمی گفت: توجه به رسالت خبر و خبرنگاری می تواند در مسیر تعالی بخشی جامعه گام های اساسی برداشت.

عضو شورای شهرلنده گفت: انتظار داریم تمامی ادارات به منظور خدمات رسانی بهتر به خبرنگاران تسهیلات ویژه ای در نظر بگیرند تا این قشر از جامعه با داشتن آرامش روحی و روانی در جامعه بتواند قلم فرسایی کنند.

وی گفت: نقد های خبرنگاران در جهت اصلاح و توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه است.
 

,
,
,
,
,
,

, ,

در ادامه نیز شهردار لنده گفت: در هفته های گذشته شاهد بحران سیل در شهرستان و کشور بودیم که تلاش های خوبی در جهت اجرایی مدیریت بحران در حوزه شهری با همکاری سایر ادارات صورت گرفت.

سلمان رنجبر گفت: هرکجای این شهر تلاشی صورت گرفت دوربین خبرنگاران در کنار ما بودند که در حوزه اطلاع رسانی گام های خوبی برداشته شد.

وی گفت:در یکسال گذشته تلاش های خوبی صورت گرفت که از زحمات رئیس سابق شورای شهر تقدیر و برای رئیس جدید شورای شهر آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم بتوانیم در جهت متعالی کردن اقدامات شهرداری و شورای شهر گام هتی اساسی برداریم.

شهردار لنده گفت:رسالت سترگ حضرت زینب کبری(س) در ابلاغ پیام کربلا باعث شد که امروز در سراسر دنیا در خصوص قیام امام حسین(ع) چنان مراسم عزاداری بر پا می شود که همه عاشقان سیدالشهداء را شیفته تر می کند.

رنجبر گفت:تلاش های خوب اصحاب رسانه در بازنشر اخبار و اطلاعات شهرستان به صورت جهادی در حال خدمت هستید و بدون هیچ چشم داشتی در حال بیان خدمات نظام وانقلاب هستید.

شهردار لنده خاطرنشان کرد: تا جایی که قانون به ما اجازه دهد در خصوص اعطای تسهیلات ویژه به خبرنگاران کوتاهی نخواهیم کرد و قطعا یکی از خیابان های شهرلنده را به نام خیابان خبرنگار نامگذاری خواهیم کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,



رنجبر گفت: تلاش ها و اقدامات خوبی در طول یکسال گذشته صورت گرفته است که در بحث پاک کوهپایه متأسّفانه باوجود چشم اندازی که داشت به حال خود رها شده بود که این مهم با شروع کار درکسوت شهردار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی را شروع کردیم و تحولات خوبی در بحث فضای سبز و روشنایی و ایجاد یک فضای امنی برای خانواده ها ایجاد کردیم که به دنبال جذب سرمایه گذار برای ایجاد کافی شاپ در این پارک هستیم.

وی گفت: رنگ آمیزی بلورهای شهری و ایجاد دیوار حائل در شهرک سرآسیاب به طول ٣۵٠متر، راه اندازی کارخانه آسفالت مستهلک شهرداری پس از سال ها و شبانه روز همه همکاران تلاش کردند تا راه اندازی شد.

رنجبر گفت:پس از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری بحث اصلاح سرعت گیرها و آسفالت برخی از خیابان های شهردر روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد:توجه به حوزه زیر سازی برای آسفالت یک اقدام مهمی است که باید صورت می گرفت که در برخی از خیابان ها هنوز زیرساخت ها در حوزه آب وفاضلاب و شبکه گذاری صورت نگرفته است.

رنجبر گفت:بحث شبکه فاضلاب و فرسودگی شبکه آب شرب شهر لنده باعث شده است تا خدمات رسانی ما برای آسفالت با چالش های اساسی مواجه شده است.

شهردار لنده گفت:ساماندهی بازارچه میوه فروشان در ورودی شهر لنده برای عرضه محصولات روستایی و کمک به ترافیک شهری از برنامه های است که در حال شکل گیری است و مکان نیز در حال تکمیل است.

رنجبر گفت: در حوزه رفع معارضات تلاش های خوبی شکل گرفته است که با تشکیل کمیته رفع معارضات اقدامات خوبی با رایزنی با مالکان صورت گرفته است.

وی گفت: همدلی و همراهی شورای شهر در اجرایی فعالیت های شهرداری قابل تحسین است و امیدواریم در ادامه راه بتوانیم خادمی برای مردم باشیم.

شهردار لنده گفت:تلاش های خوبی در ارتباط گیری با بنیادعلوی و مجموعه های مختلف بنیاد مستضعفان در تهران و شهرستان داشتیم که فرآیندهای خوبی در آینده شهرستان خواهیم داشت.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در ادامه رئیس شورای شهرلنده گفت: ما نیز نگران وضعیت اقتصادی و معیشتی شما خبرنگاران هستیم و شرایط شما را نیز درک خواهیم کرد.

کورش محمدی گفت: خبرنگار یک صیاد متبحر در صید کردن سوژه خود برای رفع مشکل است که این رسالت شما خبرنگاران را سنگین تر خواهد کرد و قطعا خبر معرف کننده قدرت قلم وفکر خبرنگار خواهد بود.

وی گفت: خبری مهم است که گره گشای مشکلات شهروندان و جامعه باشد و باید در این راه از هیچ کوششی دریغ نکند چرا که بیان صداقت، و اصالت خبر بسیار مهم است و بیشتر به دنبال مردم داری باشید تا مسئول داری، چرا که مردم حلقه اتصال شما و خبر هستند.

محمدی گفت:بیان خدمات ارزشمند ادارات و نهادهای مختلف و نظام برای مردم یک توصیه مهم است که خبرنگاران نقش مهمی در متعالی کردن این خدمات دارند.

وی در ادامه گفت:شوراهای شهر دست پخت انتخاب و منتخب مردم هستند لذا هرچه در این حوزه تلاش صورت گیرد شاهد متعالی کردن شأن شورا به عنوان نماینده مردمی باشیم.

,
,
,
,
,
,
,
,
,



محمدی گفت:نرخ گذاری برای خیابان ها برای عوارض ساختمانی از سوی اداره مالیات و دارایی تعیین می شود که سالانه بروز رسانی می شود و سهم شهرداری نیز همان سهم سال های گذشته است و هیچ افزایس قیمتی در سال گذشته و جدید نداریم.

رئیس شورای شهرلنده گفت:زیرساخت های شهر اصولی ومهندسی نیستند و چشم انداز و سند توسعه ای نداریم و این مهم برای آیندگان نیز قابل تکرار است و انتظار داریم که فرمانداری یک سندچشم انداز شهرستانی  ترسیم کنند تا برای آینده در چهار چوب توسعه و چشم انداز حرکت کنیم.

وی گفت:بیش از ١١هزار مشترک برق داریم که بحث تامین برق متأسفانه خلا چشم انداز توسعه ای برای برق کاملا مبرهن است و متناسب با رشد جمعیت توسعه برق درستی صورت نگرفته است.

محمدی گفت:دیدارهای مهمی با مسئولان استانی و ملی داشتیم که پیگیری وضعیت آب وبرق لنده را داشتیم که متأسفانه اگر سیل و بحرانی بود ناشی از بی برقی بود که این ضعف شدید ساختاری در حوزه برق را دو چندان کرده است.

وی گفت:در حوزه سد نعبر متأسفانه شاهد تجاوز به حقوق شهروندان هستیم ولی باید این مهم ابتدا از سوی کسبه بازار ومردم صورت گیرد و انتظار دیگری که هست نیز امیدواریم مردم نیز در پاکسازی شهر همکاری و همراهی بیشتری با شهرداری داشته باشند.

, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در ادامه نیز علیرضا فاضلی با تبریک روز خبرنگار گفت:امیدواریم هیئت رئیسه جدید شورای شهر شاهد تحولات اساسی در سطح شهرباشیم.

عضو شورای شهر لنده گفت:از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران قدردانی می کنیم ولی باید در کنار نقدهای منصفانه خود تلاش های خوب شهرداری و شورای شهر نیز به درستی بیان شوند.

وی گفت:انصاف و وجدان کاری دومقوله مهمی است که شاکله اصلی  کار خبرنگاران است.

,
,
,
,
,

در ادامه خانم رنجبر عضو شورای شهر گفت: رسالت راه و روش خبرنگار در بیان حقایق و حوادث روزانه اتفاقات محیط پیرامونی ما در جامعه نشان از تلاش این عزیزان است.

وی گفت:امیدواریم تلاش های شما در جهت متعالی کردن اندیشه های جامعه به خصوص در حوزه خدمات شهری دو چندان شود.

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه