اخبار داغ

نماینده خوی و چایپاره:

امام حسین(ع) پیروز همیشه تاریخ است/ قیام اباعبدالله(ع) الگوی آزادی‌خواهان جهان

امام حسین(ع) پیروز همیشه تاریخ است/ قیام اباعبدالله(ع) الگوی آزادی‌خواهان جهان
نجف زاده گفت: قیام امام حسین(ع) را برای تمام آزادی خواهان جهان الگویی مناسبی برای برچیده شدن حکومت های جور و ستم عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون عمران با اشاره به اینکه امام حسین (ع) به مردم جهان درس آزادی و آزادگی داد به صبح زاگرس گفت: بعد از گذشت بیش از ۱۴۰۰ سال، امام حسین ع را می توان در قلب تک تک آزادیخواهان جهان جستجو کرد و مردم آزادیخواه جهان با تاسی از قیام امام حسین (ع) با حکومت های طاغوتی به مبارزه برخاستند و حکومت ها جور و ستم را برچیدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح زاگرس,

عادل نجف زاده با تاکید بر اینکه اکنون ما وارثان قیامی هستید که بیش از ۱۴۰۰ سال در اندیشه ها و قلب ها مردم بصورت سینه سینه حفظ شده است، افزود: چشم های گریان برای امام حسین ع به امید قیام امام مهدی سالها چشم انتطارند و با قیام امام مهدی (عج) جهان پر از عدل و داد خواهد شد. 

,

وی با اشاره به اینکه پیروز تاریخ، امام حسین (ع) و یارانش باوفایش هستند تصریح کرد: امام حسین(ع) با نثار خون خویش و بهترین یاران پاکش که چکیده‌ همه‌ی فضیلت‌ها و خوبی‌های عالم بودند، به همه‌ انسان‌ها فارغ از نگاه قومی و دینی درس‌های زیادی داد و اکنون راه قیام عاشورا به رهبری مقام معظم رهبری در سراسر جهان با قدرت و عظمت در جریان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه