اخبار داغ

آنچه در خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

ترس رژیم صهیونسیتی از پرتاب ماهواره خیام/ موشک و ماهواره تامین‌کننده امنیت ما است

ترس رژیم صهیونسیتی از پرتاب ماهواره خیام/ موشک و ماهواره تامین‌کننده امنیت ما است
نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد، و در این آیین به دستاورد پرتاب موشک خیام به فضا پرداخته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس نماز عبادی سیاسی جمعه 21 مرداد ماه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نمازگزاران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج: ترس رژیم صهیونسیتی از پرتاب ماهواره خیام

, آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج: ترس رژیم صهیونسیتی از پرتاب ماهواره خیام, آیت الله حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج: ترس رژیم صهیونسیتی از پرتاب ماهواره خیام,

امام جمعه شهر یاسوج در خطبه اول نماز جمعه این شهر با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی گفت: خداوند متعال در سوره جاثیه آیات ۲۳ به بعد همه بندگان نصیحت، پند و اندرز و هشدار داده است، در این آیات بیان شده انسان هایی که تابع دستورات انبیاء و اولیاء الهی نیستند و تابع شیطان هستند، خداوند مهر بر چشم، گوش و قلب آنها ثبت می کند. 

,
آیت الله حسینی با اشاره به ایکه در این آیات به ضرورت رعایت ارزش های الهی تاکید شده است و عدم انجام آن سبب پرده افتادن روی قلب انسان و عدم درک انسان از واجبات و انجام اعمال عبادی می شود، گفت:  اگر انسان مسیر خداوند متعال را طی نکرد، مهر الهی بر اعضا و جوارح او زده می شود مانند کسانی که حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را می شناختند و از حقیقت آگاهی داشتند اما شمشیر بر آن حضرت کشیدن و دچار خسارت و عذاب دنیا و آخرت شدند. 
,
 
,
وی در ادامه تاکید کرد: برخی اعتقاد به دین و آخرت دارند اما در عمل واجبات را انجام نمی دهند که این افراد ضرر می کنند.
,
 
,
آیت الله حسینی گفت: در روز قیامت حقیقت ها آشکار می شود و گردن کشی و انکار حقایق فایده ندارد و هر کس نتیجه عمل خود را خواهد دید‌ یعنی عمل خوب، بد، نماز، روزه، زکات، خمس، عزاداری ها ثبت می شود و کسانی که این عبادات را انجام می‌دهند سعادت و فوز عظیم نصیب آنها خواهد شد.
,
 
,
آیت الله حسینی در خطبه دوم نماز جمعه شهر یاسوج گفت: ۲۱ مرداد روز حمایت از صنایع کوچک است، ما به مشاغل خرد و کلان داریم زیرا درآمدزا بوده و سبب حل مشکلات ما و اشتغال زایی می شود. 
,
 
,
امام جمعه شهر یاسوج گفت: مشاغل خانگی و کوچک می تواند مشاغل نظیر فرش بافی، گلیم بافی، جاجیم بافی، خورجین شود، باشد. در گذشته مشاغل کوچک و کار و تلاش سبب رونق زندگی بود و فرهنگ بجه و مناسبی بود که برخی مشکلات معیشتی جامعه، منطقه و حتی استان طی آن حل می شد. 
,
 
,
وی به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره داشت و گفت: آزادگان در راه انقلاب، اسلام، جان دادند، اسیر شدند و امروز در خط مقدم قرار دارند و افتخار برای کشور محسوب می شوند و پیشرفت و اقتدار امروز مرهون این مجاهدت ها و تلاش هاست. 
,
 
,
امام جمعه شهر گفت: یاسوج هدف صدام تسخیر ایران بود و با کشتار زیاد درصدد محقق کردن اهداف خود بود، بعثی ها رحم و مروت نداشتند در شهرهای مرزی مردم را قتل عام کردند و مُهره کشورهای غربی و آمریکایی ها بودند و خسارت سنگینی به کشور ما وارد کرد اما مجاهدت های رزمندگان و شهدا سبب خنثی سازی این دسیسه ها شد. 
,
 
,
آیت الله حسینی به پرتاب ماهواره خیام اشاره داشت و گفت: غرب گرایان از این افتخار همانند دشمنان ناراحتند، این ماهواره در حوزه کشاورزی، محیط زیست، مبارزه با بحران ها، استفاده در اکتشافات معدنی و منابع معدنی اطلاع و آگاهی و کمک می دهد.
,
 
,
وی پرتاب این موشک را سبب ترس دشمنان و رژیم صهیونسیتی دانست و افزود منطقه آنها زیر رصد ماهواره ایرانی است، موشک ها و ماهواره ها ما تامین کننده امنیت ما است همانگونه که دشمنان درصدد بروزرسانی تجهیزات خود هستند. 
,
 
,
وی با تشکر از برگزاری مراسمات عزاداری حسینی در مساجد و حسینیه ها، تاکید کرد: این عزاداری ها ثبت و ضبط شد و در جهان امروز تاثیرات معنوی مختلفی به جای گذاشت.
,
 
,
 
,
امام جمعه موقت گچساران: آزادگان حق بزرگی برگردن ملت ایران اسلامی دارند
, امام جمعه موقت گچساران: آزادگان حق بزرگی برگردن ملت ایران اسلامی دارند, امام جمعه موقت گچساران: آزادگان حق بزرگی برگردن ملت ایران اسلامی دارند,
 
,
 حجت الاسلام علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:ملت بزرگ ایران قدردان حماسه های جانبازان، آزادگان، ایثارگران ، شهداء و خانوادهای معظم شهداست،ملت بزرگ ایران فراموش نخواهند کرد آن افتخاراتی که ایثارگران رقم زدند.
,
 
,
وی افزود:هفته پیش رو چند مناسبت دارد که 23مرداد پایان جنگ 33روزه مقاومت لبنان با رژیم صهیونیستی در سال 85است که به نام روز مقاومت اسلامی نام گرفته است،مقاومت در برابر ظلم و ظالم دستور خداوند و سیره اهل بیت علیهم السلام است.
,
 
,
حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درس بزرگ مقاومت را به امت اسلامی آموخته اند و ملت بزرگ ایران نیز مقاومت کرد تا در تقابل با دشمنانش به پیروزی رسید و درس مقاومت را به کشورهای آزاده دنیا نیز صادر کردند،یاد حاج قاسم سلیمانی و دیگر همرزمان شهیدشان هم گرامی باد که درس مقاومت را به دیگر کشورهای مظلوم عالم دادند و بدانیم که نتیجه مقاومت چیزی جزء پیروزی نخواهد بود.
,
 
,
امام جمعه موقت گچساران گفت:امروز رژیم صهیونیستی با رشادت حزب الله و جبهه مقاومت مستاصل شده است ،و اینقدر حزب الله این بازوی جبهه مقاومت قدرتمند شده است که اسرائیل جرات نگاه چپ به حزب الله را ندارد و ان شاءالله مشت قدرتمند رزمندگان جبهه مقامت بر سر اسرائیل غاصب نیز فرود خواهد آمد.
,
 
,
خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد:یاد شهید سردار "حسن تهرانی مقدم" گرامی باد .برادرشان مطلبی بیان کردند "خواب دیدم که برادرم در اوج آسمان ها قرار دارد و پرسیدم بعد از آن چه خبر و اشاره به پیروزی غزه کردند که این کار ما بود". بنابراین پیروزی غزه و مقاومت فلسطین بازهم نتیجه داد و شکست دیگری برای اسرائیل غاصب رقم زد و این نتیجه همان خون شهداءاست.  
,
 
,
وی افزود:یقین بدانید که وعده خداوند حق است و ظلم شکست خواهد یافت و حق محقق خواهد شد .شک نکنید روزی هم در آینده نزدیک اسرائیل جنایتکار از بین خواهد رفت و مردم مظلوم فلسطین طعم آزادی واقعی را خواهند چشید و آن روز هم نزدیک است.
,
 
,
حجت الاسلام صفایی تصریح کرد:26مرداد 69آغاز بازگشت آزادگان دفاع مقدس به کشورمان است ،آزادگان حق بزرگی برگردن ملت ایران اسلامی دارند،19مرداد سالگرد شهادت خلبان "حسین لشکری "اولین شهیدی است که اسیر دشمن بعثی شد و آخرین اسیری هم که آزاد شدند. روح همه شهدای راه عزت اسلام گرامی باد.
,
 
,
امام جمعه موقت گچساران گفت:این روزها کشورمان مهمان شهدایی بود که پیکر پاکشان از سوریه برگشت، مردم بدانیم که همه مدیون این شهداء هستیم، شهدایی که بدون سر برگشتند و دشمن ظالم و بی رحم به شهادت این افراد هم بسنده نکرد،شهدایی که از خان طومان سوریه بعد از هفت سال بدن پاکشان بدون سر به وطن بازگشتند.
,
 
,
خطیب جمعه این هفته گچساران ادامه داد:در میان شهداء نیز طلبه جوانی بود بنام شهید کریمیان که حقیقتا نخبه علمی بودند. وقتی ماجرای جنگ سوریه و نبرد با داعش پیش می آید در میدان جنگ حضور پیدا می کنند. ایشان جمله ای دارند در دفاع از مقام معظم رهبری که ای مردم ما رفتیم و دست از زیبایی های این دنیا کشیدیم و اما فردای قیامت یقه شما را می گیرم اگر از نعمت ولایت غفلت کنید .در حقیقت ولایتمداری سفارش همه شهداء بوده است.
,

خطیب نماز جمعه سوق: پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای «ما می توانیم است»
,
, خطیب نماز جمعه سوق: پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای «ما می توانیم است», خطیب نماز جمعه سوق: پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای «ما می توانیم است»,
 
,
خطیب نماز جمعه سوق در نماز سیاسی عبادی این هفته گفت: جمهوری اسلامی با پرتاب ماهواره های ... طلوع ، رصد ، نوید ، فجر ، ناهید ، پیام و ظفر توانایی و دانش بومی خود را در عرصه هوافضا و ماهواره را به اثبات رسانده است
,
 
,
حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: پرتاب خیام یکی از مهمترین نمادهای «ما می توانیم است» که از راه پیشرفت علمی را که از مهمترین ابزارهای قدرت مبتنی بر راهبرد ( العلم سلطان ) است به سوی آینده ای روشن می گشاید و استقلال ایران را بیش از پیش تضمین می کند.
,
 
,
وی در بخش دیگر سخنان خود به جنایات رژیم کودک کش اسراییل اشاره و تصریح کرد: وقتی رژیم غاصب صهیونیستی یک بار دیگر نوار غزه را هدف قرار داد که این حملات سه روز ادامه داشت مقاومت فلسطین با موشک باران سرزمین های اشغالی این رژیم را مجبور به آتش بس کرد.
,
 
,
کیانی اصل خاطر نشان کرد: یکی از شکست های رژیم غاصب شکست مفتضحانه اش در شکست ناپذیر جلوه‌دادن گنبد آهنین بود ؛ حملات موشکی جبهه مقاومت این سامانه پدافند گنبد آهنین را زیر سوال برد.
,
 
,
وی ادامه داد: تنها راه پیروزی مقاومت و ایستادگی است به راه دیگری وجود ندارد ولی کسانی که مقاومت می‌کنند باید از خطرات مقاومت نترسند که اگر ترسیدند و در مقاومتشان اختلال ایجاد شد پیروزی به دست نخواهد آمد.
,
 
,
امام جمعه سوق ابراز داشت:در باب در اختیار قرار دادن چادر برای شرایط بحرانی و زمین لرزه ای از چه خانه‌های ویران شود و نباید بلافاصله با هر اتفاق کوچکی درخواست چادر داشته باشید چرا که ۱۲ هزار جمعیت عشایر در سطح استان داریم و جمعیت هلال احمر پاسخگوی این همه جمعیت در باب توزیع چادر نیست‌.
,
 
,
کیانی اصل در ادامه گفت:باید امور عشایر در سطح شهرستان ، استان و کشور کمک کنند که اعتباراتی را به شرکت نساجی هلال احمر واگذار کنند تا این عزیزان بتوانند چادر تهیه کرده و در مواقع اضطراری به جامعه هدف و مخصوصاً عشایر چادر توزیع کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه