اخبار داغ

رئیس جمهور در جمع مردم بم:

خواست مردم در دولت مردمی برای ما مهم است/ اجرای عدالت تکلیف ماست

خواست مردم در دولت مردمی برای ما مهم است/ اجرای عدالت تکلیف ماست
آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: اجرای عدالت تکلیف ماست و محور در این دولت، عدالت است و ماموریتی به جز اجرای عدالت برای خود از همان روز تنفیذ در نظر نگرفتم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جمع مردم بم با بیان اینکه بعد از زلزله بم، صنایعی در این شهرستان ایجاد شد که کارهای تولیدی صورت گرفته از کارهای ارزشمندی است، گفت: امروز محور ما بنا به فرمایش رهبری تولید است و  بم گام های خوبی را در این عرصه برداشته است و نوید خوبی را نسبت به این منطقه می دهد.

رئیس جمهور ادامه داد: وظیفه دولت حمایت کردن است و حتما از همه تولیدکنندگان به ویژه نخیلات حمایت می کنیم؛ در این راستا  بخش خصوصی باید فعال شود و کشاورز باید احساس کند کشاورزی برایش صرف می کند؛ بنابراین پشتیبانی ازکشاورزان و کار نخیلات را باید انجام شود.

وی بیان کرد: تصدی گری دولت باید کم شود و بر نقش مردم باید افزوده شود و دولت نقش حمایتی دارد؛ امروز خدمت کردن و تلاش برای مردم این منطقه بخاطر عشقشان به اباعبدالله و انقلاب و رهبری است که این مهم از افتخارات بم و شما مردم است.

این مقام مسئول با بیان اینکه وصف این مردم صبر و بردباری در برابرسختی هاست؛ بنابراین پس حمایت دستگاه ها حتمی خواهد بود، تصریح کرد: در شهری که بخاطر زلزله معلولین بیشتر هستند، بخش بهزیستی باید فعالتر از همه استان باشد.

آیت الله رئیسی افزود: جهادکشاورزی باید فعالتر از سطح استان باشد؛ چرا که امروز حمایت کردن از کشاورزی که دسترنجش در سفره همه مردم است؛ افزایش تولید عزت کشور است.

رئیس جمهور اظهار کرد: اشتغال برای ما مهم است، امروز تحصیل کرده های بمی ما کم نیستند و زمینه های کار و فعالیت در شهرستان و استان باید فراهم شود

وی با تأکید بر اینکه گزینش نیروهای بومی برای ما اولویت دارد، ابراز کرد: در جیرفت هم گفتم خواسته مردم که سالها مطرح است در دستور کار است، نسبت به جنوب استان کرمان برای ضرورت توسعه یافتگی استان شدنش انجام می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: خواسته شما برای استان شدن شرق استان شاخصه هایی دارد که باید مورد بررسی قرار گیرد و حتما خواسته مردم برای دولت اهمیت دارد؛ اما شاخص ها باید مورد بررسی قرار گیرد.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه کمبودها باید جبران شود، عنوان کرد: مساله جمعیت ظرفیت های منطقه و بسیاری موارد باید ارزیابی و بررسی کارشناسی شود، فرایندها در استان، وزارت کشور، دولت و مراحل بعدی طی شود.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در دولت مردمی خواست مردم برای ما مهم است و باید ضعف ها و کاستی ها را دید و رفع کرد، گفت:
مردم فرهیخته این منطقه بدانند همواره این حضور شما در همه صحنه ها برای ما تکلیف آور است.

وی ادامه داد: اجرای عدالت تکلیف ماست و محور در این دولت، عدالت است و ماموریتی به جز اجرای عدالت برای خود از همان روز تنفیذ در نظر نگرفتم.

این مقام مسئول با بیان اینکه محور تقسیم ظرفیت های کشور است و مستند ما در اجرای عدالت امایش سرزمینی است، تصریح کرد: حاج قاسم نسبت به محرومیت ها حساس بود؛ لطفی که مردم کرمان همواره به بنده داشتند عشقشان به انقلاب و رهبری است و می دانید من یک سرباز نظام و رهبری هستم و خدمتگزار مردم.

آیت الله رئیسی افزود: عدالتی که امیرالمومنین تعریف کرده این است که هر چیزی به حق عمل شود و بدانید مردم شهرستان بم که دولت امروز ماموریتی بجز اجرای عدالت و عمل به حق نمی بیند.

رئیس جمهور با تأکید بر اینکه آماده ایم از نقطه نظرات مردم و جوانان استفاده کنیم، اظهار کرد: از همه شهرستان ها عذرخواهی میکنم، وظیفه دارم در سفر به همه جا سر بزنم اما به دلیل فرصت کم فقط به چند منطقه توانستم بروم.

وی تصریح کرد: از فرماندار، استاندار و نماینده مردم می‌خواهیم همه مطالبات و نامه های مردمی را پیگیری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه