اخبار داغ

پاراتیر و کمانداران بعد از قهرمانی در بازیهای کشورهای اسلامی چه گفتند؟

پاراتیر و کمانداران بعد از قهرمانی در بازیهای کشورهای اسلامی چه گفتند؟
پاراتیر و کمانداران بعد از قهرمانی در بازیهای کشورهای اسلامی صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای فینال تیمی پاراتیر و کمان بازیهای کشورهای اسلامی امروز در قونیه آغاز شد و پاراکمانداران ایران موفق شدند در مسابقات دوبل مردان و زنان و میکس 3 طلای خوشرنگ کسب کنند. بعد از این موفقیت پاراتیر و کمانداران صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بیابانی: با حضور ترکیه در فینال  قهرمانی دشوار بود

,

رمضان بیابانی پس از کسب مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در رشته پاراتیراندازی با کمان اظهار کرد: خدا را شاکرم که توانستم به مدال خوش‌رنگ طلا دست پیدا کنم و پرچم کشورم را بالا ببرم.

,

وی افزود: سطح مسابقات خوب بود و با توجه به حضور تیم ترکیه رقابت‌ در فینال بسیار دشوار شد، اما با این حال توانستیم با شکست تیم میزبان به مدال طلا دست یابیم.

,

 

,

نوری: پس از کسب طلای تیمی به‌دنبال طلای انفرادی هستم

,

هادی نوری عصو تیم پاراتیراندازی با کمان ایران پس از کسب مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در بخش کامپوند دوبل مردان اظهار کرد: سطح بالایی از مسابقات را شاهد بودیم و با حضور کشور میزبان در فینال کار برای ملی‌پوشان ایران دشوارتر شده بود.

,

وی ادامه داد: در 8 فینال پاراتیراندازی با کمان با ترکیه رقیب هستیم و همین هم نشان از سطح خوب این رشته در کشور میزبان دارد.

,

طلایی پاراتیراندازی با کمان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی تلاش خود را به کار می‌بندم تا در بخش انفرادی نیز مانند بخش تیمی به مدال طلا دست یابم و پرچم ایران را به اهتزاز درآورم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه