اخبار داغ

رییس جمهور در جمع مردم روستای کروچان خبر داد؛

مراحل شهرستان شدن «جازموریان» در دولت پیگیری می‌شود/ روستای کروچان با همکاری و موافت مردم به موقعیت مکانی بهتر جابجا می شود

مراحل شهرستان شدن «جازموریان» در دولت پیگیری می‌شود/ روستای کروچان با همکاری و موافت مردم به موقعیت مکانی بهتر جابجا می شود
رییس جمهور در جمع مروم سیل زده روستای کروچان رودبارجنوب از پیگیری شهرستان شدن "جازموریان"در هیات دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در جریان سفر به استان کرمان صبح امروز جمعه وارد جیرفت شد و پس از آن با بالگرد از مناطق متاثر از سیل اخیر در جنوب استان بازدید کرد. 

سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در جمع مردم روستای کروچان رودبارجنوب گفت: مراحل مقدماتی شهرستان شدن جازموریان در استان انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,

, ,

وی افزود: کارشناسان با شهرستان شدن این منطقه موافق هستند و در استانداری کرمان با این موضوع موافقت شده و در وزارت کشور این موضوع پیگیری و قطعی شده است و ما نیز در کمیسیون تقسیمات کشوری تصویب کرده ایم و دولت کار را به سرعت پیگیری خواهد کرد.

,


آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه خانه های آسیب دیده بازسازی می شوند، افزود: در بحث لوازم خانگی که در بحث سیل آسیب دیده اند به مردم کمک خواهد شد.

,
,

, ,


رئیس جمهور خاطر نشان کرد: با احداث سیل بند خرم در بالادست منطقه از خطرات احتمالی آینده جلوگیری می شود.

آیت الله رئیسی با اشاره به تلفاتی که به چاه های کشاورزی منطقه وارد شده است،گفت: چاه های آب کشاورزی دوباره حفر و زمین های کشاورزی تسطیح می شوند.

,
,
,
,



رییس جمهور بیان کرد: روستای کروچان با موافقت و همکاری مردم به یک موقعیت مکانی بهتر جابجا خواهد شد.

گفتنی است،روستای کروچان واقع در رودبار جنوب در اثر طغیان رودخانه در دی ماه ۱۴۰۰ سیلاب وارد خاته ها شد و زمین های کشاورزی این روستا با خاک یکسان شد.

, ,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه