اخبار داغ

رئیس سازمان محیط زیست کشور خبر داد؛

حل مشکل آب شرب و زیرساخت جاده ای رابر

حل مشکل آب شرب و زیرساخت جاده ای رابر
علی سلاجقه از سه مصوبه اصلی هدیه ماحصل سفر به زادگاه خود خبر داد و گفت: ۳ مصوبه اساسی بحث جاده رابر-کرمان، آب به عنوان اولویت دوم مخصوصا آب شرب و زیرساخت جاده ها در دستورکار قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در گفت و گو با راه آرمان در خصوص تحقق شعار سال گفت: تحقق شعار سال در گرو استفاده از تمام ظرفیت هاست،تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین شعار سال استقرار پیدا می کند ما خودمان به این نکته توجه داریم.

وی افزود: خوشبختانه ظرفیت همه دستگاه های اجرایی کشور و وزارتخانه ها و سازمان ها شعار اصلی شان است، آیین نامه خیلی خوبی تدوین شده در این آیین نامه ما مکلفین در چارچوب آن کار انجام دهیم.

سلاجقه اظهار کرد: ما اعتقاد داریم هر جا دانش وارد شود؛ تخریب محیط زیست خیلی کاهش پیدا می‌کند.

 نماینده تام الاختیار رئیس جمهور از۳ مصوبه اصلی هدیه ماحصل سفر به زادگاه خود خبر داد و گفت: ۳ مصوبه اساسی بحث جاده رابر-کرمان،بحث آب به عنوان اولویت دوم مخصوصا آب شرب و آسفالت جاده ها این مباحث داریم تا مباحث دیگر پیگیری می شود.

وی، از رفع مشکلات اولویت بندی شده برای نجات این شهرستان خبرداد و گفت: در دولت و در شورای اداری در حضور ریاست جمهوری این مباحث را هم مطرح می شود اولویت اول جاده است؛ جاده رابر به کرمان به یک مسافت ۳۳ کیلومتر متاسفانه همچنان دستخوش مسائل پیچیده شده وجایگاهی ندارد همین جا از شرکت مس می خواهم هر چه سریعتر به تعهدات خود عمل و این جاده در یک بازه زمانی ۶ تا یکساله تمام کنند و از وزیر راه و شهرسازی می خواهم به عنوان نماینده رئیس جمهور این اتفاق بیفتد.

سلاجقه اولویت دوم را آب شرب و اولویت سوم را زیرساخت های جاده ای دانست و افزود: وضعیت جاده ای بسیار نامناسب و عرض بسیار کم غالب جاده های خود شهر رابر آسفالت نیستند و این زیرساخت ها بیشتر تداعی گر سال های قبل از انقلاب است.

وی همچنین وضعیت بهداشت و درمان گفت: ساختمان بیمارستان رابر ساخته شده اما خدمات دهی آن در حد یک بهداری است که این اصلا پذیرفته نیست باید وزیر بهداشت با توجه به شاخص های که برای بیمارستان رابر مطرح است این شاخص ها حذف و کار در بعد ساختمان انجام شده از بعد تجهیزات و پزشک متخصص مقیم هم اتفاق افتد.

سلاجقه با بیان اینکه خوشبختانه اشتغال استان کرمان وضعیت مناسبی دارد ولی شهرستان رابر در تراز مناسبی نیست افزود: این می طلبد معادن فعال هم حتما نسبت به جذب این جوانان پیگیری لازم انجام شود و نسبت به تعهدات و مسئولیت هاعمل کنند.

وی همچنین بیان کرد: به فرموده حاج قاسم عزیز؛ ما معجزه نمی توانیم کنیم ولی تلاشمان را می کنیم انتظار از این دولت فوق العاده بالاست دولت در فشار اقتصادی قرار دارد نگاه دولت رو جلواست و یک گام در این فرصت به جلو کشور را حرکت می دهد و مطمئن باشید این مسائل را ما پیگیری می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه