اخبار داغ

در دیدار نماینده کهگیلویه با کشاورزان مطرح شد:

خسارت اراضی کشاورزی آسیب دیده از سیل جبران می شود+تصاویر

خسارت اراضی کشاورزی آسیب دیده از سیل جبران می شود+تصاویر
موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده و همچنین مدیرکل جهادکشاورزی با کشاورزان دشمن زیاری در شهرستان کهگیلویه دیدار کردند که در این دیدار به حل مشکلات کشاورزان و ترمیم اراضی خسارت دیده از سیل تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عصر پنجشنبه 20 مردادماه نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در منطقه دشمن زیاری کهگیلویه حضور یافتند و برحل مشکلات کشاورزان تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی خدمات نظام در این منطقه را قابل قدردانی دانست و گفت: در یک قلم فقط جهاد کشاورزی دوبار سراب‌های این منطقه را ترمیم کرد.

,

سید محمد موحد و سید علی معتمدی‌پور در جمع کشاورزان خسارت دیده از سیل حاضر شدند و مشکلات و خواسته‌های آنان را از نزدیک مشاهده کردند.

,

نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی در این دیدار و بعد از سرکشی از سراب‌ها و کانال‌های کشاورزی در جمع مردم گفت: آنچه من دیدم این است که جهاد کشاورزی در این منطقه کار کرده است و در همین دو سال اخیر بیش از سه میلیارد در حوزه پمپاژ‌های منطقه دشمن‌زیاری هزینه کرده و دو بار هم سراب‌ها را ترمیم کرده اما سیل دوم آنها را مجدد تخریب کرد.

,

موحد همچنین در بازدید از مزارع برنج منطقه سیاه‌گل و اشاره به کلیپی که فردی از نماینده تقاضای کمک می‌کند و می‌گوید مزرعه‌اش خشک شده، تصریح کرد: حقیقتا نوسانات برق مشکلاتی را برای پمپاژهای کشاورزی به وجود آورده و من از مدیر برق می‌خواهم که با تقویت این خط، برق منطقه پایدار و افت ولتاژ حل شود.

,

موحد با انتقاد از افرادی که در حضور مقامات یا در کلیپ‌ها و فضای مجازی فقط منفی‌ها را می‌بینند و سیاه‌نمایی می‌کنند، تصریح کرد: مدیر ارشد جهاد کشاورزی پای کار است و در دو جبهه در کنار کشاورزان بوده، یکی در موضوع سیلاب‌هاست که جهاد حتی در برخی مناطق ۲ و سه بار سراب‌ها را ترمیم و کانال‌ها را لایه‌روبی کرده و یکی هم در مرحله جبران خسارت‌هاست که براوردها انجام شده و با تزریق اعتبارات، بخشی از خسارات پرداخت می‌شود.

,

نماینده مردم در مجلس همچنین گفت: طبق گزارش رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مقداری لوله هم تامین شده که هر جا لازم باشد به کار گرفته می‌شوند تا مزارع کشاورزی آسیب نبینند.

,

گفتنی است در این دیدار، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، پمپاژ منطقه سیاه‌گل و دم‌اشکفت راه‌اندازی و آب وارد مزارع برنج منطقه شد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است: ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه