اخبار داغ

مربی تکواندو:

درخشش تکواندوکاران البرز در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی

درخشش تکواندوکاران البرز در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی
سوسن حسنی گفت: در پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، تعداد مدال‌های تکواندوی استان البرز به ۴ عدد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سوسن حسنی، مربی تکواندوکار در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه، تعداد مدال های تکواندوی استان البرز به ۴ عدد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: استان البرز جزو استان های برتر کشور در زمینه رشته تکواندوست و این استان همیشه در مسابقات کشوری و استانی نماینده دارد.
,
 
,
حسنی با بیان اینکه می توان تکواندو به عنوان یک برند ورزشی برای البرز تبدیل شود، افزود: همه ساله ورزشکاران البرزی در مسابقات تکواندو برای استان افتخار می آفرینند و مسئولین باید به این مهم توجه کنند.
,
 
,
این مربی تصریح کرد: حمایت و پشتیبانی از این ورزشکاران باعث تشویق سایر ورزشکاران و کسب افتخارات بیشتر می شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه باید از قهرمان ورزشی در بدنه ورزش استان استفاده شود، گفت: باید از ظرفیت و پتانسیل این ورزشکاران برای رشد و اعتلای سایر نیروها استفاده شود.
,
 
,
حسنی افزود: امروزه خانواده های بسیاری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود به ورزش تکواندو روی می آورند و این مهم در البرز بسیار زیاد است.
,
 
,
این مربی با اشاره به اینکه زیرساخت های ورزشی در شهرستان های استان بسیار ضعیف است، ادامه داد: ورزشکاران در شهرستان ها با حداقل ها کار می کنند و مسئولین باید برای بهبود زیرساخت های استان برنامه ای جدی داشته باشند.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم از قهرمانان ورزشی استان حمایت شود تا شاهد افزایش آمار این قهرمانان در سال های بعد باشیم و بی مهری ها سبب مهاجرت این عزیزان نشود.
,
 
,
گفتنی است تاکنون در این مسابقات زینب سلیمانی مدال نقره، نسترن ولی پور، محمد صادق دهقانی و مهدی حاج موسایی  از البرز مدال برنز را از آن خود کردند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه