اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان مطرح کرد:

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در جاده لاکان رشت/ واریز حق بیمه به کارفرمایانی که ترک کنندگان مواد مخدر را به کار می گیرند

ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در جاده لاکان رشت/ واریز حق بیمه به کارفرمایانی که ترک کنندگان مواد مخدر را به کار می گیرند
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اشاره به جانفشانی ۶۸ شهید گیلانی در راه مبارزه با مواد مخدر، از تمهیدات لازم برای آماده سازی فضای مناسب برای آموزش به ترک کنندگان مواد مخدر خبر داد و گفت: مدرک اشتغال به ترک کنندگان داده می شود و حق بیمه کارفرمایانی که این افراد را به کار گیرند نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمد علی اباذری صبح پنج شنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به ۴ شهید خبرنگار در استان گیلان اظهار کرد: محمدرضا ثابت قدم که در سال ۶۰ توسط منافقین شهید شد و سید محمد اسحاقی در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از جمله خبرنگاران شهید استان گیلان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه ۵ کمیته در این دبیرخانه فعال است افزود: کمیته مقابله با عرضه مواد مخدر با ریاست فرماندهی انتظامی استان ، این کمیته ها شامل کمیته فرهنگی و پیشگیری با ریاست مدیرکل بهزیستی استان، کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی با ریاست رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کمیته حقوقی و قضایی با ریاست دادستان مرکز استان و کمیته مشارکت های مردمی با ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری است.
,
 
,
جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات گیلانی ها است/ سرقت کابل در روستاها و شهرها توسط معتادان
, جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات گیلانی ها است/ سرقت کابل در روستاها و شهرها توسط معتادان,
 
,
وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم استان گیلان جمع آوری معتادان متجاهر است تصریح کرد: سرقت های کابل در روستاها و شهرها اکثرا توسط معتادان متجاهر انجام می شود لذا مرکز نگهداری و بازپروری این افراد باید تاسیس می شد تا پس از بهبودی، وارد بازار کار شوند.
,
 
,
ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در جاده لاکان رشت
, ایجاد مرکز نگهداری معتادان متجاهر در جاده لاکان رشت,
 
,
اباذری ادامه داد: یک مرکز ماده ۱۶ در جاده لاکان رشت با ظرفیت نگهداری از ۵۰ معتاد راه اندازی شده اما با توجه به جمعیت، جوابگوی استان نیست لذا زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع و دانشگاهی که به عنوان علم و کاربردی بهزیستی بود، برای اضافه شدن به این مجموعه اختصاص یافت.
,
 
,
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با بیان اینکه مجموعه جدید التاسیس مذکور با ظرفیت ۲۵۰ نفر فعالیت می کند افزود: در صدد افزایش ظرفیت این مجموعه هستیم.
,
 
,
آماده سازی فضای مناسب برای آموزش ترک کنندگان مواد مخدر
, آماده سازی فضای مناسب برای آموزش ترک کنندگان مواد مخدر,
 
,
وی با بیان اینکه یک سوله بزرگ دیگر نیز در حال آماده سازی است و قرار است با اعزام اساتید برای آموزش ترک کنندگان مواد مخدر فعالیت کند افزود: مدرک اشتغال به ترک کنندگان داده می شود و حق بیمه کارفرمایانی که این افراد را به کار گیرند نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.
,
 
,
تعطیلی دو مرکز متخلف ترک اعتیاد
, تعطیلی دو مرکز متخلف ترک اعتیاد,
 
,
اباذری با اشاره به بازدیدهای دوره ای و غیر هماهنگ شده از مراکز ترک اعتیاد بیان کرد: در صورت مشاهده تخلفات در این مراکز، تذکرات صادر می شود که در صورت عدم رفع و اصلاح آن، مراکز متخلف تعطیل می شوند و در همین راستا نیز طی دو ماه اخیر، دو مرکز ترک اعتیاد در استان تعطیل شدند.
,
 
,
جانفشانی ۶۸ شهید گیلانی در راه مبارزه با مواد مخدر
, جانفشانی ۶۸ شهید گیلانی در راه مبارزه با مواد مخدر,
 
,
وی با بیان اینکه گیلان دارای ۶۸ شهید و ۲۰ جانباز مبارزه با مواد مخدر است خاطرنشان کرد: درخواست برگزاری مراسمی بزرگ به همراه خانواده این عزیزان انجام شده و قرار است مراسمی در خور در شهر رشت برای آنها برگزار شود.
,
 
,
اباذری با اشاره به رشد قارچ گونه عطاری ها در استان گیلان گفت: این عطاری ها یکی از معضلات ما هستند و گاهی از مواد صنعتی در محصولات خود استفاده می کنند لذا از علوم پزشکی و مراکز بهداشت درخواست داریم که بازدیدهای سرزده از عطاری ها داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه