اخبار داغ

طی پیام‌هایی جداگانه صورت گرفت؛

تسلیت رئیسی درپی درگذشت برادر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و همسر شهید اردستانی

تسلیت رئیسی درپی درگذشت برادر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان و همسر شهید اردستانی
رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه درگذشت برادر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین همسر شهید مصطفی اردستانی را تسلیت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی درگذشت برادر آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی مسئلت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
متن پیام ‌رئیس‌جمهور به شرح زیر است:
,
 
,
"بسم‌الله الرحمن الرحیم
,
 
,
حضرت آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی (دامت برکاته)
,
 
,
نماینده محترم مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری
,
 
,
درگذشت اخوی بزرگوارتان موجب تأثر خاطر گردید.
,
 
,
با عرض تسلیت به حضرتعالی، خانواده محترم آن مرحوم و سایر بستگان معزز، از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان رحمت و مغفرت الهی و برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسالت دارم.
,
 
,
سید ابراهیم رئیسی
,
 
,
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران"
,
 
,
همچنین رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، آورده است: این مادر مؤمنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.
,

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

,

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

درگذشت بانوی فداکار مرحومه منیرالسادات اردستانی همسر گرامی شهید سرفراز سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی، موجب تأثر فراوان گردید.

,

بی‌تردید رشادت‌ها و قهرمانی‌های مجاهدانی همچون خلبان شهید اردستانی در مقاطع حساس دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام در سایه همراهی‌ها و حمایت‌های بی دریغ چنین بانوان صبور و فداکاری بود که عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

,

این مادر مؤمنه پس از شهادت همسر گرانقدرش با اخلاص و بردباری عمر شریف خود را صرف ترویج و تحکیم آرمان‌های والای شهدا و ارزش‌های نظام اسلامی کرد و یاد و نام نیکو از خود بر جا گذاشت.

,

اینجانب با عرض تسلیت به خاندان گرامی اردستانی، در این ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، از درگاه خداوند برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای همه بازماندگان معزز صبر و بردباری مسئلت دارم.

,

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران"

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه