اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات استان گلستان:

جریمه 160 میلیونی واحد خبازی در علی آبادکتول/ تشکیل بیش از هزار پرونده در حوزه آرد و نان

جریمه 160 میلیونی واحد خبازی در علی آبادکتول/ تشکیل بیش از هزار پرونده در حوزه آرد و نان
مدیرکل تعزیرات استان گلستان به برخورد تعزیرات حکومتی در حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در این حوزه ۱۸۰ پرونده تشکیل شده بود و امسال این پرونده ها به یک هزار و ۳۲ پرونده رسیده است و همچنین جرائم را افزایش دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ تقی حسام، مدیرکل تعزیرات استان گلستان با حضور در پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما از تحریریه این مجموعه دیدار و به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
 مدیرکل تعزیرات استان گلستان گفت: مجموعه تعزیرات حکومتی  به وظیفه مندی خود عمل می کند و تلاش می کنیم که با نظارت ها و رسیدگی به پرونده های تخلفات در کنار مردم باشیم.
,
 
,
حسام به سرعت رسیدگی پرونده ها در تعزیرات حکومتی تاکید کرد و گفت: آمادگی پذیرش گزارشات مردم و رسیدگی به مشکلات آنان هستیم.
,
 
,
وی به برخورد تعزیرات حکومتی در حوزه آرد و نان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در این حوزه ۱۸۰ پرونده تشکیل شده بود و امسال این پرونده ها به یک هزار و ۳۲ پرونده رسیده است و همچنین جرائم را افزایش دادیم.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات استان گلستان متذکر شد: براساس این افزایش جرائم یکی از واحدهای خبازی متخلف در شهرستان علی آبادکتول ۱۶۰ میلیون تومان جریمه شده است، ما به وظیفه مندی خود عمل می کنیم و امید داریم با تدابیر مسئولان مشکلات شلوغی صف هایی نانوایی حل شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه