اخبار داغ

بهادری جهرمی در حاشیه هیئت دولت:

سه آئین نامه در راستای تحقق شعار سال به تصویب هیئت دولت رسید

سه آئین نامه در راستای تحقق شعار سال به تصویب هیئت دولت رسید
سخنگوی دولت گفت: سه آئین نامه دیگر از سلسله آئین نامه‌های هیئت وزیران در راستای تسریع در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در نام گذاری سال در حوزه‌های مختلف به تصویب هیئت وزیران رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار اظهار داشت: روز گذشته سالگرد شهادت شهید حججی و سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم بود که این روز را هم گرامی می‌دارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حججی,

وی عنوان کرد: امروز مصوبات متعددی به تأیید هیئت وزیران رسید. سه آئین نامه دیگر از سلسله آئین نامه‌های هیئت وزیران در راستای تسریع در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در نام گذاری سال در حوزه‌های مختلف به تصویب هیئت وزیران رسید.

,

سخنگوی دولت افزود: آئین نامه حمایت از تولید دانش بنیان در حوزه‌های مختلف با وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت معدن تجارت و وزارت علوم تحقیقات و فناوری به تصویب رسید.

,

بهادری جهرمی تصریح کرد: این آئین نامه با هدف تسریع و کمک به اجرای هر چه سریع‌تر، بهتر و جدی تر منویات مقام معظم رهبری در شعار سال به تصویب رسید.

,

وی گفت: ترویج فرهنگ کارآفرینی و تجاری سازی فناوری و اشتغال آفرینی در حوزه مرتبط با وزارت علوم و کمک به مسائل راهبردی کشور در این حوزه‌ها از جمله احکام مهم مذکور در این آئین نامه‌ها بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه