اخبار داغ

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی:

۱۴ نفر از سرشاخه‌های ۲ سایت هرمی غیرمجاز در خوی بازداشت شدند

۱۴ نفر از سرشاخه‌های ۲ سایت هرمی غیرمجاز در خوی بازداشت شدند
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، از دستگیری و بازداشت تعداد ۱۴ نفر از سرشاخه‌های ۲ سایت هرمی غیرمجاز به نام‌های قوچپین و تیمون در شهرستان خوی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر عتباتی اظهار داشت: در پی اطلاع از فعالیت‌های غیرمجاز ۲ سایت هرمی قوچپین و تیمون در شهرستان خوی و هدایت گسترده وجوه نقد به کانال‌های یاد شده، موضوع تحت رصد اطلاعاتی دادسرای خوی با همکاری نهادهای امنیتی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: با انجام تحقیقات و شناسایی سرشاخه‌های این سایت‌ها تعداد ۱۴ نفر از آن‌ها که حدود ۴۰۰ نفر زیرمجموعه داشتند و مبالغی را هم به حساب سرشاخه‌ها واریز کرده بودند، دستگیر و تحقیقات مقدماتی در خصوص آن‌ها آغاز شد.

,

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: پس از ارجاع پرونده به بازپرس دادسرای خوی، ۱۴ متهم پرونده به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق جذب اعضای متعدد جدید برای کسب  سود ۲ گروه غیرمجاز تیمون و قوچپین، پس از اقرار به عضویت و کسب سودهای کلان با صدور قرار بازداشت به زندان خوی معرفی و سپس جهت انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیل پرونده در اختیار نهادهای امنیتی قرار گرفتند.

,

وی با بیان اینکه تامین حقوق مالباختگان توسط دادسرای عمومی و انقلاب خوی به عنوان اولویت اصلی پرونده در حال انجام است، از مردم استان خواست فریب چنین شرکت‌های هرمی غیرمجاز را نخورند و براحتی اموال خود را در اختیار چنین افرادی قرار ندهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه