اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان:

تجهیزات هنرستان‌های گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تجهیزات هنرستان‌های گلستان ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
وحید فراهی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان‌های استان نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ وحید فراهی، مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فراهی گفت: امسال ۱۷ پروژه آموزشی داریم و ۲۱ هزار متر مربع زیربنا و اعتبار ۱۶۰ و میلیارد تومان است که این پروژه تا مهر ماه تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان گلستان ادامه داد: در ۴۰۲ کلاس درس اصلاح سیستم گرمایشی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا روز نخست مهر ماه تحویل آموزش و پرورش دهیم.

,

فراهی یادآور شد: ۷۵ هزار متر مربع محوطه سازی در دستور کار نوسازی مدارس است که تا مهر ماه انجام می‌شود و با حدود ۱۴ میلیارد تومان اعتبار این طرح را پیگیری می‌کنیم.

,

وی ابراز داشت: همچنین ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات در نظر گرفتیم و که اعتبارات این بخش در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تقریبا پنج برابر سال گذشته بوده است.

,

این مقام مسئول افزود: ۶۰۰ میلیارد تومان در حال حاضر اعتبار برای تجهیز مدارس و هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌‌ای نیاز داریم و گرچه رشد اعتباری خوبی داشتیم ولی در حال پیگیری هستیم که در سال‌های آینده بتوانیم بیش از گذشته مدارس را تجهیز کنیم.

,

فراهی افزود: بیش از ۹۰ درصد از اعتبارات خیران در حوزه مدرسه سازی است و همچنین ۱۰ درصد این اعتبارات برای تجهیز در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه