اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خبر داد؛

برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم‌آباد گرگان/ چهار پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم‌آباد گرگان/ چهار پروژه در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
قاسم برزمینی از برگزاری مناقصه ساخت مجتمع ورزشی کریم آباد گرگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم برزمینی، مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان با حضور در تحریریه گلستان ما با خبرنگاران این مجموعه گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

در این دیدار، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به خیز هفتم کرونا اشاره کرد و گفت: بازدید و نظارت ها را افزایش دادیم و برگزاری مسابقات نیز باید براساس مصوبه ستاد کرونا باشد.

,

برزمینی بیان کرد: در حال حاضر تعطیلی اماکن ورزشی در موج هفتم کرونا در دستور کار نیست و پروتکل ها باید رعایت شود.

,

وی افزود: برای هفته دولت چهار پروژه در نظر گرفتیم و  زمین چمن مصنوعی مینودشت، چمن مینی فوتبال گالیکش و روستای کرمی آباد و تقی آبادگرگان و همچنین باغو کناره نیز زمین داریم.

,

این مقام مسئول تاکید کرد: از سفر رئیس جمهور به استان گلستان در حوزه ورزش ۲۱۸ میلیارد مصوب گرفتیم که رتبه نخست را از این حیث بین استان های کشور داشتیم و در تلاش هستیم که ۲۰ پروژه بهره برداری و هر شهرستان یک پروژه مهم را تا دهه فجر از راهورد سفر افتتاح می کنیم.

,

برزمینی یادآور شد: همچنین سالن ۶ هزار نفره کریم آباد گرگان به مناقصه گذاشته شده است، این پروژه ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در تلاش هستیم که با جذب دو مرحله ای اعتباری ۷۵ میلیارد تومانی این پروژه را در دو سال آینده به اتمام برسد.

,

وی افزود: استعدادهای زیادی در بسکتبال، والیبال و کبدی داریم و این سالن چند منظوره ورزشی می تواند به رشد این استعدادها کمک کند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: ۱۵۰ ملی پوش ورزشی در رده های مختلف استان داریم و همچنین در المپیک نیز از استان ۶ نماینده داشتیم و استان گلستان از این نظر جزو ۱۰ استان برتر کشور است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه