اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

امروز هیئات مذهبی باید با جهاد تبیین حربه دشمن را خنثی کنند/ عاشورا محصول جنگ شناختی امویان علیه امام حسین(ع) بود

امروز هیئات مذهبی باید با جهاد تبیین حربه دشمن را خنثی کنند/ عاشورا محصول جنگ شناختی امویان علیه امام حسین(ع) بود
شریفی گفت: وقتی رهبری معظم انقلاب هیئت را کانون جهاد تبیین عنوان می‌کنند پس هیئات مذهبی ما باید بتوانند حربه دشمن را خنثی کنند.
[

حجت‌الاسلام مصطفی شریفی کارشناس مسائل فرهنگی و مذهبی در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اظهار داشت: دشمن چند سالی است محور جدیدی را در مقابل جبهه اسلام باز کرده و این محور جدید همان جنگ شناختی و جنگ روایت‌هاست که سعی دارند در این جنگ شناختی آن چیزی که به ضرر جهان اسلام است را بعضاً حتی به نام اسلام به خورد جوامع اسلامی بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: این جنگ از زمان حضرت علی(ع) هم بود و آنجا که حضرت امیر به شهادت رسیدند آن‌قدر اذهان جامعه از روایت‌های نادرست تحت سیطره قرار داده بودند که مردم تصور صحیحی از امیرالمؤمنین دوم‌شخص جهان اسلام نداشتند و حتی عاشورا در امتداد همین جنگ شناختی شکل گرفت لذا این مهم امروز نیازمند تبیین صحیح است.
,
 
,
شریفی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با ابزار نوین و رسانه‌ای که در دست دارد یک جنگ همه‌جانبه را علیه جبهه مقاومت ایجاد کرده و رهبر حکیم انقلاب با شناخت این محور جدید اصطلاح جهاد تبیین را برای مقابله با این جنگ نوین دشمن به کار بردند.
,
 
,
این کارشناس مسائل فرهنگی افزود: در این جنگ جدید ابزار درگیری تانک و فشنگ نیست بلکه ما باید آنچه دشمن به دنبال تحریف آن است را به‌درستی تبیین کنیم و در روایت حوادث و مسائل دست پیش را داشته باشیم که اگر این اتفاق افتاد پیروز خواهیم شد.
,
 
,
شریفی تأکید کرد: در جهاد تبیین مسئله تبیین دستاوردهای نظام اسلامی و معارف انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در مقابل هجمه و روایت‌های دروغین دشمن موردتوجه قرار گیرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه هدف نهایی دشمن ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم و تضعیف نظام اسلامی است افزود: وقتی رهبری معظم انقلاب هیئت را کانون جهاد تبیین عنوان می‌کنند پس هیئات مذهبی ما باید بتوانند این حربه دشمن را خنثی کنند که این امیدوار کردن مردم به آینده بزرگ‌ترین امربه‌معروف نهی از منکر است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه