اخبار داغ

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

حرکت انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است/ سربلندی امروز را مدیون‌ عاشورا هستیم

حرکت انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است/ سربلندی امروز را مدیون‌ عاشورا هستیم
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: حرکت انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار،  سردار "جمال شاکرمی" ، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در جمع عزادران روستای زنجیره علیا گفت:روستای زنجیره علیا دارای مردمی متدین و ولایت مدار و  یکی از پایگاه‌هایی است که در اربعین تاثیر گذار است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام, بیدار,
وی افزود: وحدت یکپارچگی و آرامش در سایه اهل بیت و عمل به موازین اسلامی  است
,
سردار شاکرمی در ادامه گفت: عاشورا دارای جنبه های مختلفی است که سعادت دنیا وآخرت را در می دارد
,
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام خاطر نشان کرد: دو رکن عرفانی عاشورا  شهود و انقطاع است در عاشورا منیت وجود ندارد مردم خود را کوچک می بینند،   برای رضای خدا حرکت می کنند ، حرکت مردم برای خدا و وانقطاع از غیر خدا،انعطاف پذیری،  عبودیت ، خود را برتر نداستن   از ویژگی های عرفانی عاشورا است .
,
وی بیان داشت: ابعاد عاشورای ۱۴۰۱ با عاشورای ۶۱ قمری متفاوت است و شکل دشمنی ها و نوع برخورد ها متفاوت است؛مراسم عزاداری صرفا یک مراسم نیست بلکه راهی برای رسیدن با رضای خدا است.
,
سردار شاکرمی با اشاره به خودشناسی گفت: باید بدانیم که در کجا قرار گرفته ایم ، آیا مسیر حرکت ما در امتداد حرکت ابا عبدالله است، آیا در امتداد عاشورا هستیم.
,
وی با اشاره به حرکت  انقلاب اسلامی در امتداد عاشورا گفت:  حرکت امام خمینی (ره)  در امتداد عاشورا بود و همه دشمنان را به کنار کشید و از هیچ نترسید تا انقلاب پیروز شد و این از  درس های عاشورا است.
,
سردار شاکرمی عنوان کرد: امروز اگر رهبر انقلاب دشمنان را به عقب رانده است این درس عاشورا است.
,
وی با اشاره به رعایت پوشش اسلامی گفت: اگر کسی برای عاشورا حرکت کند در همه جا پوشش خود را رعایت می کند.
,
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) ایلام با اشاره به درس های عاشورا گفت: عبودیت یعنی حاج قاسم که در همه جا برای دفاع از مردم حاضر شد  این از درس های عاشورا و نتیجه عاشورایی حرکت کردن است.
,
وی در ادامه گفت: جبهه ی مقابل عاشورا برای مال دنیا هر کاری می کنند و حتی حاضر می شوند سر امام خود را قطع کنند.
,
سردار شاکرمی با بیان اینکه سربلندی امروز را مدیون عاشورا هستیم گفت: اگر امروز ما سربلند هستیم و دشمنان را در دوردست ها تعقیب کرده و دشمنان در حال ترک منطقه هستند و آمریکا و هم پیمانش در حال افول هستند. این تحت تاثیر عاشورا است.
,
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: سربلندی ما توسل به اهل بیت درس گرفتن از عاشورا و قدم در این راه است؛ دشمن یک جنگ ترکیبی را راه انداخته که همه چیزهایی را که داریم مورد هدف قرار داده است ولی اگر تحت تاثیر فرهنگ اهل بیت حرکت کنیم خانواده ما بیمه می شود.
,
 
,
انتهای پیام/ر
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه