اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

بزرگترین جهاد خبرنگاران ایستادن در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است/ فلسفه قیام امام حسین برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود

بزرگترین جهاد خبرنگاران ایستادن در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است/  فلسفه قیام امام حسین برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود
امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بزرگترین جهاد خبرنگاران ایستادن در برابر هجمه‌های رسانه‌ای دشمن است گفت: دشمنان نظام همواره در پی نشر اخبار دروغ هستند که قطعا اصحاب رسانه با قلم فرسایی خود دروغ ها آنان را برملا و برای جامعه امید آفرینی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، حجت‌الاسلام والمسلمین "اله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های امروز (14 مردادماه) نماز جمعه شهر ایلام که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت:اصولاً فلسفه قیام امام حسین برای تحقق امر به معروف و نهی از منکر بود؛ چنان که در وصیت نامه خود به برادرش محمد بن حنفیه می‌فرماید: «هدف من از این قیام ، اصلاح در امت جدم است و می‌خواهم امر به معروف و نهی از منکر کنم و بر طبق روش و سیره جدم پیامبر(ص) و پدرم علی (ع) عمل کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

خطیب نماز جمعه ایلام با اشاره به اینکه امر به معروف و نهى از منکر مهمترین فریضه دینی است و امام محمد باقر( ع) نیز در باره ی این مهم می فرمایید:امر به معروف و نهی از منکر فریضه ی بزرگی است که واجبات دیگر به وسیله این مهم اقامه می شود و اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نقش آفرین باشد به دنبال آن احکام الهی تحقق پیدا میکند و اگر این مهم در حاشیه قرار گیرد طبیعتاً واجبات دیگر منزوی خواهد شد.

,

وی ادامه داد:از این رو هرگاه در جامعه اى این فریضه مهم به اجرا گذاشته نشود و افراد آن جامعه در قبال عملی نشدن این امر خطیر احساس مسئولیت نکنند قطعا آن جامعه با مشکلاتی روبرو خواهد شد.

,

امام جمعه ایلام گفت:مردم ما جهت اشاعه و ترویج معرفت و بصیرت حسینی با نصب پرچم های یا حسین (ع) بر پشت بام خانه ها و در میان کوچه و خیابان ها و سیاه پوش کردن شهر خود را برای مراسم شور انگیز عزاداری ماه محرم آماده کرده اند که دارای پاداش و ثواب خواهد بود.

,

وی با اشاره به «پیاده روی بزرگ اربعین گفت:مردم با گذشت ۱۴ قرن از واقعه عاشورابا حضور در این پیاده‌روی که مظهر عشق و علاقه به امام حسین‌(ع) است نشان می دهند که هنوز هم به شعارها و پیام های قیام امام‌حسین(ع) عاشقانه و آگاهانه لبیک می گویند.

,

 امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نزدیکی۱۷ مرداد و گرامیداشت روز خبرنگار افزود: امسال گرامیداشت این روز با تاسوعا و عاشورای حسینی مقارن شده است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز بزرگترین جهاد خبرنگاران و اصحاب رسانه ایستادن در برابر هجمه های  رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب است افزود : دشمنان نظام همواره در پی نشر اخبار دروغ ، وارونه جلوه دادن واقعیات و همچنین کوچک نشان دادن موفقیت های جمهوری اسلامی هستند که قطعا اصحاب رسانه با قلم فرسایی خود دروغ های آنان را برملا و برای جامعه امید آفرینی می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه