اخبار داغ

واکنش حزب الله به تهدید لیبرمن:

تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم

تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم
عضو شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به تهدیدات اخیر مطرح شده از سوی آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از وبگاه القدس العربی، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به تهدیدات اخیر مطرح شده از سوی آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آویگدور لیبرمن وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اخیراً گفته بود که در صورت حمله حزب الله به میدان گازی کاریش و آغاز جنگی جدید باید ضاحیه (جنوب بیروت) را محو کنیم.

,

در همین رابطه، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: رژیم صهیونیستی توانایی ایجاد معادلات نظامی را ندارد و سران این رژیم به خوبی می دانند آنچه که در جنگ احتمالی آینده از دست خواهند داد، چندین برابر خسارت های وارده به لبنان خواهد بود.

,

وی در ادامه با طرح معادله جدید نظامی در برابر رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: در صورت اقدام رژیم صهیونیستی برای از ویران نمودن ضاحیه، تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

,

شیخ نبیل قاووق تاکید کرد: تصاویر ویدیویی که چند روز پیش از سوی مقاومت لبنان منتشر شده، پیامی واضح به رژیم صهیونیستی دارد، پیام ما این است که مقاومت برای جنگ آمادگی دارد و موشک هایی را برای هدف قرار دادن کاریش و فراتر از کاریش آماده کرده است.

,

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر سران صهیونیست می دانستند که حزب الله چه طرح هایی برای تاسیسات راهبردی رژیم صهیونیستی در بخش های مختلف گازی، نفتی و نظامی در نظر گرفته، قطعاً شب ها نمی خوابیدند!

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه