اخبار داغ

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان خبر داد؛

حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در گلستان/ تشکیل شورای روابط خارجه گلستان

حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه در گلستان/ تشکیل شورای روابط خارجه گلستان
دستیار امور بین الملل استاندار و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در گلستان گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه، چهاردهم مرداد به گلستان سفر می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ذوالفقار امیرشاهی در گفت‌وگو با گلستان ما در خصوص سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به گلستان، گفت: صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در پایان هفته وارد استان گلستان می شود، برای حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به استان پیگیری زیادی صورت گرفته و در این سفر معاون وزیر امور خارجه از مناطق مرزی و مرز اینچه برون بازدید خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان  نشست با مدیران اقتصادی و صنایع را از دیگر برنامه های معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه برشمرد و ادامه داد: هدف از این سفر ارزیابی و تحلیل شرایط اقتصادی و قابلیت های استان به منظور توسعه و گسترش روابط اقتصادی و توسعه صادرات خدمات و فنی به سایر کشورها است.
امیرشاهی بیان کرد: معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در راس یک هیئت چهار نفره وارد استان گلستان می شود و در نخستین جلسه شورای روابط خارجه استان حضور پیدا می کند.

,
,

وی ابراز داشت: این شورا به منظور توسعه و گسترش روابط خارجی، کنسولی و حقوقی با کشورهای خارجی شکل می گیرد، استاندار گلستان با چنین شورای ارزشمند و کارسازی موافقت و به عنوان دستیار امور بین الملل در این شورا رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان گلستان را منصوب کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه