اخبار داغ

واکنش پلیس به انتشار یک فیلم و جوسازی در خیابان/ جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟

واکنش پلیس به انتشار یک فیلم و جوسازی در خیابان/ جریان نشستن یک زن روی سقف ماشین پلیس چه بود؟
رئیس پلیس پیشگیری تهران در خصوص انتشار فیلم نشستن یک خانم روی سقف خودروی پلیس واکنش نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در واکنش به ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه و دقایقی بعد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیر شد و اقدام به تهدید و جوسازی کرد.

وی ادامه داد:‌ در ادامه این اتفاق از شورای حل اختلاف با مرکز ۱۱۰ تماس گرفته و مامورین به محل اعزام شدند. در این حین قاضی شعبه اظهارکرد که از این زن و مرد شاکی بوده و متهمان به کلانتری انتقال داده شوند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهم خانم از دستور مامورین تمرد و بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به داد و فریاد و جوسازی کرد، گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند؛ این درحالی است که تمرد از دستور پلیس در حقیقت مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است.

وی با اشاره به اینکه زن و شوهر متخلف به کلانتری انتقال داده شدند، افزود: متهمان بعد از ۲۴ ساعت بازداشت تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ موقوفه ای تاکید کرد:معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و بطور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد و پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که قانون را رعایت نمی کنند می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه