اخبار داغ

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

فعالان فضای مجازی افسران جنگ نرم‌اند

فعالان فضای مجازی افسران جنگ نرم‌اند
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: فعالان انقلابی عرصه فضای مجازی افساران جنگ نرم و جهادگران مبارزه با توطئه‌های دشمن هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین حسن‌زاده در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در شرایط کنونی دشمن از سویی با توسل به تهدیدها و توطئه‌های مختلف و عملیات روانی به دنبال تقویت نقاط قوت کشور و ملت ما به نقاط ضعف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: از سوی دیگر دشمن می‌کوشد با ایجا نارضایتی در بین مردم و با توسل به این حربه اهداف خود را پیش برده و در فضای جنگ رسانه‌ای، روانی و فضای مجازی توطئه‌های خود را اجرایی و عملیاتی کند.
,
 
,
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی اهمیت فعالیت‌ها و اقدامات بسیجیان جهادگر و حضور فعال، انقلابی موثر و تعیین‌کننده در عرصه فضای مجازی روشن است، بنابراین باید با تقویت این دو حوزه در راستای انعکاس و تبیین موضوعات و واقعیات گام برداریم.
,
 
,
سردار حسن‌زاده تاکید کرد: فعالان رسانه و فضای مجازی سربازان و افسران جنگ نرم و جهادگرانی انقلابی هستند که بایستی با تولید محتوای فاخر انقلابی رویاروی جبهه دشمن صف‌آرایی کرده و مانع تحقق اهدافشان شوند.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نحوه امدادرسانی به سیل‌زدگان برخی از شهرستان‌های استان تهران، گفت: در جریان سیل اخیر سپاه و بسیج همچون همیشه دوشادوش دیگر نهادها از ساعات ابتدایی حادثه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را آغاز کرد.
,
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: تا رفع همه مشکلات و بازگشت زندگی در مناطق سیل‌زده به شرایط عادی و کاستن از آلام و مشکلات مردم سیل‌زده در کنار آن‌ها خواهیم بود و کمک‌رسانی‌ها فراخور نیاز مردم این مناطق استمرار می‌یابد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه