اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

گروه‌های جهادی بسیج با ۵۰۰ هزار کنشگر آماده نقش‌آفرینی‌اند

گروه‌های جهادی بسیج با ۵۰۰ هزار کنشگر آماده نقش‌آفرینی‌اند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌های جهادی بسیج سراسر کشور که یک شبکه مردمی جوان، مومن، انقلابی و پای کار را شامل می‌شود، با بیش از ۵۰۰ هزار کنشگر جهادی در میادین خدمت آماده نقش‌آفرینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در اجتماع بزرگ «روایت جهاد» که با حضور مشترک ۶ هزار نفر از گروه‌های جهادی و فعالان فضای مجازی بسیج در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: جهادگران تشنه خدمات و سازندگی و جهادگران جهاد تبیین در فضای مجازی در جوار مرقد مطهر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضور به هم رسانده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به ملت کارنامه درخشانی را رقم زد.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تشکیلات بسیج در گام دوم انقلاب نیز آماده شده است تا گام‌های بزرگی را در خدمت به میهن ایران اسلامی بردارد.

,

سردار سلیمانی تاکید کرد: این اجتماع به نیابت از گروه‌های جهادی بسیج سراسر کشور که یک شبکه مردمی جوان، مومن، انقلابی و پای کار را شامل می‌شود، با بیش از ۵۰۰ هزار کنشگر جهادی در میادین خدمت آماده نقش‌آفرینی است.

,

وی تصریح کرد: این شبکه در خدمت به آرمان‌های بزرگ ایران برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت‌های ملت با محوریت جوانان و روحیه جهادی و جهش در پیشرفت بر آن است که تحقق اهداف تعیین شده از سوی رهبر فرزانه انقلاب در گام دوم  را اجرایی کند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در حمایت از حرکت‌ها و گروه‌های جهادی بسیج و نقش‌آفرینی جوانان به منظور تحقق شبکه سایبری مردمی انقلاب اسلامی اقدامات بسیار عمیقی در دستور کار قرار گرفته و یکی پس از دیگری در حال تحقق هستند.

,

سردار سلیمانی ادامه داد: فرزندان ملت در ساختن الگوی جذاب جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل و تدابیر رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر خوش درخشیده و کارنامه درخشانی را در گام دوم انقلاب رقم خواهند زد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه