اخبار داغ

بهرام نکاحی:

شرکت واحد تهران زائران اربعین را جابجا خواهد کرد

شرکت واحد تهران زائران اربعین را جابجا خواهد کرد
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران گفت: در مراسم اربعین امسال اتوبوس‌های شرکت واحد تهران در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی، اقدام به جابجایی زائران اربعین خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام نکاحی در ستاد اربعین شهرداری تهران از افزایش ظرفیت‌های امسال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: تلاش ما این است که کاستی‌های موجود در کشور عراق برای تشرف زائران عزیز را پاسخ دهیم و رفاه حال هموطنان عزیز را برای سفر زیارت اربعین ارتقا بخشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ستاد اربعین شهرداری تهران, زائران اربعین حسینی (ع) ,
 
,
مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی تهران از افزایش تعداد اتوبوس‌های امسال و بسیج امکانات فنی و نیروی انسانی متخصص جهت پشتیبانی عملیات خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها قرار است در مسیرهای ورودی به کشور عراق تا شهرهای نجف اشرف و کربلای معلی زائران اربعین را همراهی کنند.
, شرکت اتوبوسرانی تهران,
 
,
وی همچنین رایزنی‌ها با وزارت نفت برای تأمین سوخت اتوبوس‌ها را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با توجه به گرمای شدید هوا، تدبیر شد تمامی اتوبوس‌ها امسال به سیستم سرمایش مجهز باشند.
,
 
,
بخش قابل توجهی از عملیات حمل و نقل زائران اربعین از اولین سال راهپیمایی جهانی زیارت اربعین با حضور ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران انجام گرفته و تمهیدات مختلفی برای رفاه زائران اربعین حسینی(ع) برای امسال پیش بینی و فراهم شده است.
,
 
,
 
,
مطالب مرتبط؛
, مطالب مرتبط؛, مطالب مرتبط؛,
 
, , رئیس ستاد برگزاری مراسم اربعین شهرداری تهران منصوب شد,
 
, , ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه