اخبار داغ

یوسف نوری:

والدین سعی کنند ثبت‌نام دانش‌آموزان را سریع‌تر انجام دهند

والدین سعی کنند ثبت‌نام دانش‌آموزان را سریع‌تر انجام دهند
وزیر آموزش و پرورش گفت: به علت صدور دیرهنگام برگه‌های هدایت تحصیلی زمان ثبت نام در مقطع متوسطه دوم تا پایان شهریور امکان پذیر است؛ با این وجود اولیاء باید ثبت نام دانش آموزان را به تعویق نیندازند و سعی کنند ثبت‌نام را سریع‌تر انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یوسف نوری در حاشیه اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی که در اردوگاه باهنر برگزار شد تاکید کرد: بر اساس قانون، شورای عالی آموزش و پرورش باید مدارک تحصیلی را برای ثبت نام دریافت کنند؛ درحالی که چندسال قبل، دیگر مدارک را دریافت نمی‌کردند. دیروز مجدداً به همکاران در بخش فناوری اطلاعات تذکر دادم که نیازی به تحویل مدارک نیست و کافی است اولیاء مدارک لازم برای ثبت نام را در سامانه بارگذاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یوسف نوری,
وزیر آموزش و پرورش در تکمیل اظهاراتش اضافه کرد: البته ملزم هستیم تا زمانی که دانش آموز باشد، ما آنها را ثبت نام کنیم. هرچند با توجه به ساماندهی نیروی انسانی ضروری است که ثبت نام زودتر انجام شود. اگر دانش آموزی از ثبت نام جامانده باشد؛ ثبت نام وی مشکلی ندارد؛ اما اولیاء سعی کنند ثبت‌نام را سریع‌تر انجام دهند.
,

 

,

مجلس دانش آموزی ماهیت قانونگذاری دارد

, مجلس دانش آموزی ماهیت قانونگذاری دارد, مجلس دانش آموزی ماهیت قانونگذاری دارد,

نوری در تشریح فعالیت مجلس دانش آموزی با اشاره به اینکه اگر به تشکیل این مجالس نگاه تشریفاتی داشته باشیم خوب نیست، ادامه داد: کارکرد مجلس دانش آموزی، تفریحی یا کار صرفا گروهی هم نیست، بلکه ماهیت قانونگذاری دارد اما برای نقش مؤثر اعضای مجلس دانش آموزی باید آنها را به مرجع قانونگذاری در آموزش و پرورش یعنی شورای عالی آموزش و پرورش وصل کنیم، البته خودشان هم باید آموزش ببینند و آماده شوند؛ در این صورت اعضای مجلس دانش آموزی قادر خواهد بود که آماده تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی شده و از حالت تشریفاتی خارج شوند.

, شورای عالی آموزش و پرورش,
 
,
مطالب مرتبط؛
, مطالب مرتبط؛, مطالب مرتبط؛,
 
, , نوری: هیچ دانش‌آموز عشایری نباید از تحصیل بازبماند,
 
, , عدالت و شفافیت از شعارهای مهم و اساسی دولت سیزدهم است]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه