اخبار داغ

پیگیری ها از وضعیت اجرای نهضت ملی مسکن در ایلام ادامه دارد ؛

تکمیل شدن آورده ۲ هزار و ۸۹۳ متقاضی مسکن ملی در ایلام

تکمیل شدن آورده ۲ هزار و ۸۹۳ متقاضی مسکن ملی در ایلام
پیگیری ایلام بیدار از وضعیت اجرای طرح مسکن ملی نشان می دهد ۲ هزار و ۸۹۳ متقاضی مسکن ملی در ایلام آورده خود را تکمیل کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، طرح مسکن ملی با هدف واقعیت بخشیدن به رویای کسانی است که در حسرت خانه دار شدن هستند تا تورم مسکن و قیمت مسکن به نفع قشر محروم شکسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

پیگیری های ایلام بیدار از وضعیت اجرای طرح مسکن ملی ادامه دارد تا خانه دار شدن مردم ادامه دارد.

,

“عبدالله بهادری” ،مدیرکل راه و شهرسازی ایلام در خصوص  آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن استان اظهار داشت: برنامه تولید مسکن در چشم انداز چهار ساله استان ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد تعریف شده که احداث ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد از این میزان به طور مستقیم توسط راه و شهرسازی استان به انجام می رسد و مابقی آن از طریق تولید مسکن در محلات هدف (باز آفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی) ، مسکن روستایی، مسکن استیجاری و تولید مسکن بخش خصوصی احداث خواهد شد.

,

وی افزود: تاکنون ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر برای نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۵۲۴ نفر تأیید نهایی شده اند،

,

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ایلام، در حال حاضر ۲ هزار و ۷۹۳ متقاضی ۴۰ میلیون تومان سهم آورده اولیه خود را واریز و پروژه به آنها تخصیص داده شده است، علاوه بر اقدامات فوق تاکنون تفاهمنامه با سپاه پاسداران استان ، بنیاد شهید و بهزیستی برای احداث مسکن منعقد شده است. 

,

بهادری با اشاره به اینکه اکثر متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن مربوط به مرکز استان هستند، گفت: با کارگزاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و به کارگیری فناوری های نوین هم اکنون در پروژه ۶۳۰ واحدی ماهور شهر ایلام سرعت عمل در احداث در حال رکورد زدن است و بطور قطع در پروژه های آینده نیز از این فنآوری استفاده خواهد شد.

,

وی بیان کرد: در سایت های مسکن ملی زمین لازم جهت خدمات عمومی در نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه