اخبار داغ

فرماندار فیروزکوه خبر داد:

تداوم عملیات جستجو برای یافتن مفقودین در مزداران / ۱۳ فوتی تاکنون

تداوم عملیات جستجو برای یافتن مفقودین در مزداران / ۱۳ فوتی تاکنون
فرماندار فیروزکوه گفت: عملیات کاوش با محوریت یافتن مفقودین و همچنین یافتن مسافرینی که احتمالا در روستای مزداران حضور داشته‌اند، ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در روز پنجشنبه گذشته در چند روستای شهرستان فیروزکوه با دستور استاندار محترم تهران شهرستان های استان دستگاه های خدمات رسان خود را به منطقه اعزام نمودند. حضور آیت الله رییسی و معاون اول رییس جمهور، وزرای محترم جهاد کشاورزی و نیرو در منطقه تاییدی بر اهمیت بهبود مشکلات مردم از سوی دولت است؛ در این حادثه خسارت های زیادی به منازل و باغات مردم رسید که با حضور گروه های امدادی و دستگاه های خدمت رسان سعی کردیم تبعات ناشی از این بحران را کاهش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
تداوم عملیات کاوش در مزداران
, تداوم عملیات کاوش در مزداران, تداوم عملیات کاوش در مزداران,
 
,
وی افزود: در روستای مزداران در حال حاضر تعداد ۱۳ فوتی به علت وقوع سیل شناسایی شدند و همچنان عملیات کاوش، امداد و نجات ادامه دارد؛ با توجه به بررسی هایی که از منابع محلی صورت گرفته است ۲ نفر از اهالی روستا که در هنگام سیل ساکن روستا بودند مفقود هستند و لذا عملیات کاوش با محوریت یافتن این افراد و همچنین یافتن مسافرینی که احتمالا در روستا حضور داشتند، ادامه دارد.
,
 
,
فرماندار فیروزکوه همچنین ادامه داد: در روستای آتشان به علت آبگرفتگی معابر و وقوع سیل و همچنین بسته شدن مسیر کوچه و خیابان‌ها مردم دچار مشکلاتی بودند که با پیگیری‌ها و هماهنگی‌هایی که توسط عوامل امدادی انجام شد، پشتیبانی لازم با همکاری عزیزانی که در این روستاها ساکن بودند صورت گرفت و همچنین خدمات‌رسانی در خصوص اتصال برق در منطقه به طور کامل انجام شد و در روستای مزداران مشکل قطعی برق مقطعی در برخی نقاط را داریم‌.
,
 
,
حیدری‌منش تاکید کرد: در روستای دهگردان هم قسمتی از روستا به علت نزدیکی به حریم رودخانه دچار آسیب‌هایی شده که در حال بررسی و پیگیری هستیم.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: در روستای طرود و کمند شهرستان فیروزکوه در دهستان پشتکوه هم آبگرفتگی برخی منازل وجود داشته و موجب آسیب به دو خانه ایجاد شده، البته شرایط عمومی مناسب و مسیرهای مواصلاتی به طور کامل در سطح شهرستان باز است و تلاش عوامل امدادی و دستگاه های خدمت رسان در منطقه بر این است که زندگی مردم به روال عادی بازگردد.
,
 
,
فرماندار شهرستان فیروزکوه با قدردانی از فرمانداران شهرستان‌های استان تهران، بسیجیان و همه عوامل امدادی، گفت: همه این عزیزان در حال حاضر در کنار مردم عزیز دهستان حبله رود خصوصاً در روستای مزدران تا پایان رفع مشکلات ناشی از سیل حضور دارند.
,
 
,
حیدری‌منش ضمن تسلیت به مردم شریف روستای مزداران و مردم شهیدپرور شهرستان فیروزکوه، از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت و ابراز امیدواری کرد به زودی شرایط حاضر منطقه را به شکل مناسب و بهبودیافته برگردد.
,
 
,
اعلام شماره حساب شخصی برای دریافت کمک های مردمی ممنوع است
, اعلام شماره حساب شخصی برای دریافت کمک های مردمی ممنوع است, اعلام شماره حساب شخصی برای دریافت کمک های مردمی ممنوع است,
 
,
وی تاکید کرد: اعلام شماره حساب یا شماره کارت شخصی توسط اشخاص برای جمع آوری کمکهای مردمی به سیل زدگان شهرستان فیروزکوه ممنوع بوده و با متخلفین برخورد خواهد شد.
,
 
,
فرماندار فیروزکوه ادامه داد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی تنها از طریق کمیته امداد، هلال احمر، پایگاه‌های بسیج و سپاه، مجمع جهادگران و دهیاری‌های روستاهای آسیب دیده انجام شده و به شهروندان توصیه می‌کنیم از واریز هرگونه وجه به حساب‌های مختلف خودداری کنند.
,
 
,
حیدری‌منش خاطرنشان کرد: همچنین هموطنان و شهروندان گرامی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب دهیاری‌های روستاهای سیل زده واریز نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه