اخبار داغ

کارشناس مسائل دینی:

محرم ماه احیای امربه معروف و رسیدن به فضیلت ها است

محرم ماه احیای امربه معروف و رسیدن به فضیلت ها است
کارشناس مسائل دینی گفت: محرم ماهی است که در آن امربه معروف و نهی از منکر احیا شده و می توان با درس گرفتن از عبرت های عاشورا به سعادت اخروی دست پیدا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام "علی احمدیان"، کارشناس مسائل دینی در گفتگو باایلام بیداربا تاکید بر این‌که مواظبت از رعایت موازین بهداشتی توسط مردم در هیئات وظیفه مسئولین هیئات مذهبی است، گفت: بر همه لازم و وظیفه است که در ضمن رعایت تمامی آیین‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی عزاداری حضرت اباعبدالله علیه‌السلام را با عظمت برگزار کنند چرا که دهه محرم ایام بسیار مهمی در حفظ و نشر دین اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد:  محرم ماهی است که در آن امربه معروف و نهی از منکر احیا شده و می توان با درس گرفتن از عبرت های عاشورا به سعادت اخروی دست پیدا کرد.

,

احمدیان در ادامه گفت: حضرت اباعبدالله(ع) مظهر فداکاری، عزت و حماسه بوده و خون مقدس خود و یاران باوفایش را در راه خدا اهدا کرد و جزء اولیای الهی است که حب نسب ایشان، همان حب به خداوند متعال است.

,

امام جمعه موقت ایوان با اشاره به اینکه قرآن می فرماید در توسلات خود همراه با وسیله باشید، افزود: عزاداری برای امام حسین(ع) به مثابه دفاع از خط مقاومت،دین و قرآن است، اگر این مسئله کم‌رنگ شود موجب فراموشی فداکاری ها و جهاد در راه خدا خواهد شد.

,

احمدیان با اشاره به اهمیت تداوم کمک‌های مومنانه،ادامه داد: اطعام فقرا در قالب جمع‌آوری کمک به نیازمندان از برکات محرم و صفر است که در توزیع نذورات بایستی دقت شود که به دست نیازمند واقعی برسد.

,

وی با اشاره به نقش موثر رسانه ها در معرفی حماسه عاشورا به جهانیان، بیان داشت: در عزای امام حسین(ع) ما معارف الهی و دین را می شناسیم و مخالفت با آن، مخالفت با خط هدایت مردم است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه