اخبار داغ

مرزبانی آذربایجان غربی خبر داد؛

شهادت ۲ سرباز هنگ مرزی سلماس/ تشییع شهدا امروز انجام می‌شود

شهادت ۲ سرباز هنگ مرزی سلماس/ تشییع شهدا امروز انجام می‌شود
بر اساس اعلام فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی۲ سرباز هنگ مرزی شهرستان سلماس حین گشت زنی و کنترل مرزهای این شهرستان به فیض شهادت نائل شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی فرماندهی مرزبانی آذربایجان‌غربی این سربازان حین گشت زنی و کنترل و رصد نوار مرزی به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

روابط عمومی مرزبانی آذربایجان غربی اضافه کرد: در راستای مأموریت کنترل و پایش نوار مرزی منطقه این مرزبانان در حال رصد منطقه بودند که دچار سانحه شدند.

,

معاون اجتماعی فرماندهی مرزبانی آذربایجان غربی گفت: فردا پیکر پاک دو شهید هنگ مرزی سلماس در ارومیه و نقده تشییع می شود.

,

سرگرد ابراهیم طریقی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیکر پاک دو شهید هنگ مرزی سلماس که دیروز حین گشت زنی و کنترل و رصد نوار مرزی به شهادت رسیدند  امروز یکشنبه ساعت ۱۰ در شهرهای ارومیه و نقده زادگاه این شهدا تشییع می‌شود.

,

وی با اشاره به اسامی دو شهید هنگ مرزی سلماس اظهار کرد: روز گذشته حین گشت زنی و کنترل نوار مرزی دو مرزبان هنگ مرزی سلماس نیما حاجی پور اهل ارومیه روستای گنگچین وامیر آقاوردی زاده اهل نقده به شهادت رسیدند.

,

سرگرد طریقی اضافه کرد: پیکر پاک این دو شهید در زادگاهشان ارومیه و نقده با حضور خانواده‌های شهدا، مردم و مسئولان تشییع می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه