اخبار داغ

رئیس سابق قطعاً نمی‌تواند تغییر خاصی در فوتبال ایجاد کند؛

زادمهر: تاج ۸ سال در فدراسیون فوتبال بوده و حضورش در انتخابات لازم نیست!

زادمهر: تاج ۸ سال در فدراسیون فوتبال بوده و حضورش در انتخابات لازم نیست!
قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: مهدی تاج ۸ سال در رأس فدراسیون فوتبال بوده و اکنون قطعاً نمی‌تواند تغییر خاصی در جریان فوتبال بدهد.
[
محمدرضا زادمهر، قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون شایعه کدورت بین یحیی گل‌محمدی و رضا درویش اظهار داشت: امیدوارم این خبری که شنیده شده، درست نباشد و خوش‌بینانه به مسئله نگاه کنیم. همه در قبال پرسپولیس با این حجم طرفدار مسئول هستند و باید پابه‌پای هم‌دیگر برای سربلندی این تیم جلو بیایند.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: در سایه آرامش می‌توان به برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و موفقیت رسید. معتقدم گل‌محمدی با ۲ قهرمانی در لیگ و سابقه نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خودش را ثابت کرده و امتحانش را پس داده. او مسیر خوبی را هم تاکنون طی کرده.
, لیگ ,

* افراد تأثیرگذار به هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه شوند

, * افراد تأثیرگذار به هیأت‌مدیره پرسپولیس اضافه شوند,
زادمهر در رابطه با عدم تکمیل پازل هیأت مدیره باشگاه عنوان داشت: اگر ترکیب هیأت مدیره تکمیل شود، قطعاً برای باشگاه بهتر است اما باید افرادی را به باشگاه اضافه کرد که با تیم مدیریتی و سیاست‌های کلان باشگاه هم‌خوانی دارند. شاید اضافه نشدن یک عضو از اضافه شدنش بهتر هم باشد، اگر آن عضو در مسیر موفقیت باشگاه کمک‌رسان و تأثیرگذار نیست.
,
 
,
او درباره انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: هر کسی که تجربه مدیریت در عرصه فوتبال را داشته، در همان مقطع مدیریتی‌اش به‌کار گرفته و قضاوتش هم با مردم است. در این سال‌ها افرادی مثل محسن صفایی‌فراهانی یا محمد دادکان و داریوش مصطفوی در فدراسیون به فوتبال خدمت کرده‌اند اما الان خبری ازشان نیست.
,

* حضور افرادی که قبلاً در فدراسیون بوده‌اند در انتخابات لازم نیست

, * حضور افرادی که قبلاً در فدراسیون بوده‌اند در انتخابات لازم نیست,
قائم‌مقام اسبق باشگاه پرسپولیس تصریح داشت: شاید این افراد دیگر برنامه جدید یا نوآوری خاصی برای اصلاح وضعیت فعلی فوتبال نداشته باشند یا شاید خواسته نشده‌اند. به هر حال تأثیر آن‌ها را مردم دیده‌اند و قضاوت‌شان هم کرده‌اند.
,
 
,
وی در همین باره اذعان داشت: افرادی که سابقاً در فوتبال بوده‌اند و کار خاصی نکرده‌اند، لازم نیست به انتخابات بیایند. مهدی تاج ۸ سال در رأس کار بوده؛ قطعاً نمی‌تواند تغییر خاصی در جریان فوتبال بدهد و اتفاقاً تمام انرژی‌اش صرف رفع بحرانات خودساخته و راضی کردن مخالفان بی‌شمارش خواهد شد.
, مهدی تاج,
 
,
زادمهر در این باره که خیلی‌ها ردصلاحیت شده‌اند، ابراز داشت: باید ببینی ساختار ورزش و فدراسیون چطور است و چطور از دانش و تجربه مدیران استقبال می‌کند که خیلی‌ها به گود انتخابات نیامده‌اند. خیلی‌ها دوست ندارند مورد بی‌احترامی قرار بگیرند، ساختار فدراسیون است که باید شأن رئیس و اعضایش را حفظ کند.
, ردصلاحیت,

* رئیس بعدی فوتبال به قرارداد اسکوچیچ پای‌بند باشد

, * رئیس بعدی فوتبال به قرارداد اسکوچیچ پای‌بند باشد,
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال پس از انتخابات ریاست فدراسیون خاطرنشان ساخت: این خیلی بد است؛ اسم خیابان‌ها و میدان‌های‌مان را تختی گذاشته‌ایم اما رفتارمان مثل او جوانمردانه نیست. برکناری اسکوچیچی که ما را در بدترین شرایط و وضعیت به جام جهانی برده، رفتار جوانمردانه‌ای نخواهد بود.
,
 
,
او در این رابطه تأکید داشت: اگر سرمربی با فدراسیون قراردادی داشته، رئیس بعدی هم باید به آن احترام بگذارد و پای‌بندش باشد. انتخاب سرمربی باید برعهده کمیته‌ای به نام مربیان باشد، نه کمیته فنی. کمیته فنی فقط نقش مشورتی برای رئیس فدراسیون را دارد؛ تصمیم‌گیرنده که نیست.
,
 
,
زادمهر خاطرنشان ساخت: کمیته مربیان باید حامی سرمربی باشد و با کار کارشناسی انجام وظیفه کند. اعضای کمیته مربیان باید مقبولیت جامعه و خود فوتبال را داشته باشند و از تجربیات مربی‌ها بهره بگیرند. کمینه بنی یک بازو برای کمک است، نباید جایگاهش را اشتباه گرفت.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه