اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

راز امنیت پایدار ما، برخورداری از نعمت ولایت است

راز امنیت پایدار ما، برخورداری از نعمت ولایت است
جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: راز امنیت پایدار ما، برخورداری از نعمت ولایت است که نظام را با درایت هدایت می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در رزمایش سراسری گشت های رضویون همزمان با سراسر کشور که با همکاری انتظامی شهرستان ایلام در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد، گفت: جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: پیام گشت های رضویون بسیج یک پیام روشن است. بسیجیانی از جنس مردم، برای مردم و در کنار مردم، به دنبال برقراری امنیت پایدار و مهمتر از امنیت، حس امنیت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

سردار کریمیان افزود: دشمن در فرایند زمانی بعد از انقلاب به شیوه های مختلف به دنبال به حاشیه بردن نظام و ایجاد نا آرامی و ناامنی بوده است اما دشمن از خاصیت نظام ما که بحران پذیر نیست و بحران و ناآرامی را با درایت پس می‌زند غافل هستند.

,

وی بیان کرد: رزمایش گشت‌های رضویون در آستانه ماه محرم و برگزاری مراسمات مذهبی فرصتی است برای ایجاد امنیت مساجد، تکایا و هیئت های مذهبی به صورتی که مردم شریف ما با خداوند متعال و امام حسین (ع) باطیب و آسودگی خاطر راز و نیاز کنند.

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: راز امنیت پایدار ما، برخورداری از نعمت ولایت است که نظام را با درایت هدایت می کند، جوانان پرشور و ملتی که همراه نظام هستد و اسلامی است که ایده حاکمیت ما بر مبنای آن سازمان یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه