اخبار داغ

پایان عملیات انتقال ایرانیان از مکه/ همه حجاج امشب به کشور بازمی‌گردند

پایان عملیات انتقال ایرانیان از مکه/ همه حجاج امشب به کشور بازمی‌گردند
شب گذشته همه حجاج ایرانی حاضر در مکه مکرمه از فرودگاه جده به کشور بازگشتند و مسجدالحرام خالی از ایرانیان شد و امروز عملیات بازگشت حجاج کشورمان به پایان می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز عملیات بازگشت حجاج کشورمان از سرزمین وحی به پایان می‌رسد و به این ترتیب همه ۳۹ هزار و ۶۳۵ ایرانی که برای انجام مناسک حج تمتع به عربستان اعزام شده بودند، به شهرهای خود خواهند رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
البته شب گذشته پرواز حجاج کشورمان از فرودگاه جده به پایان رسید و در آخرین روز یک هزار و ۱۲۵ ایرانی در قالب هشت کاروان به کشور بازگشتند و امروز نیز یک هزار و ۵۹۵ ایرانی در قالب ۱۴ کاروان از فرودگاه مدینه عازم ایران اسلامی می‌شوند.
,
 
,
با توجه به برنامه سازمان حج و زیارت، قبل از ماه محرم همه حجاج ایرانی عربستان را ترک می‌کنند و در نخستین اقدام، مکه مکرمه از حجاج ایرانی خالی شد. بر همین اساس، هیچ پروازی از فرودگاه جده به ایران صورت نمی‌گیرد و همه پرواز حجاج از مدینه است.
,
 
,
امشب در عربستان شب اول محرم است و براساس تصمیم سعودی‌ها پرده خانه خدا امشب طی مراسمی تعویض می‌شود.
,
 
,
امسال حدود ۹۰۰ هزار نفر از کشورهای مختلف به حج تمتع مشرف شدند که ۳۹ هزار و‌ ۶۳۵ نفر آن‌ها ایرانی بودند. عملیات اعزام زائران ایرانی از ۲۲ خرداد آغاز شد و تا نیمه تیرماه همه زوار به سرزمین وحی منتقل شدند. همچنین عملیات بازگشت حجاج از ۲۳ تیرماه آغاز و امشب به پایان می‌رسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه