اخبار داغ

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران:

سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت

سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت
مهیار مقیمیان گفت: سیلاب در رودهن جان یک نفر را گرفت و پیکر متوفی پیدا و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهیار مقیمیان، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، در تشریح آخرین اخبار مرتبط با سیلاب رودهن گفت: شب گذشته بعد از بارش‌هایی که در نقاط مختلف استان تهران انجام شد، آب‌گرفتگی‌ها و به هر حال سیلاب‌هایی را در نقاط مختلف شاهد بودیم که در «رودهن» هم این سیلاب به وقوع پیوست.

وی افزود: در جریان سیلاب رودهن یک نفر که با خودروی شخصی خود در حاشیه رودخانه توقف داشته، مفقود شد اما بعد از اعلام گزارش این اتفاق از سوی ستاد بحران شهرستان دماوند به هلال احمر شهرستان، بلافاصله نیروهای هلال احمر در کنار آتش‌نشانی وارد عمل می‌شوند. ابتدا یک تیم و سپس دو تیم دیگر اضافه شده و مجموعاً سه تیم به جست‌وجو می‌پردازند که بعد از چند ساعت جست‌وجو توسط اعضای محترم ستاد بحران شهرستان دماوند این خودرو و فرد متوفی پیدا و با کمک عزیزان رهاسازی انجام می‌شود. همچنین پیکر وی توسط عوامل مربوطه به نیروی انتظامی تحویل داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان تهران خاطرنشان کرد: رودهن آنچنان دچار بحران سیلاب شدید نبوده اما واقعاً شرایط در امام‌زاداه داود تهران متفاوت است و این شرایط به دغدغه اصلی عوامل امداد و نجات تبدیل شده است و همچنان عوامل زیادی از همه دستگاه‌ها در امام‌زاده داود مستقر هستند، زیرا حجم زیادی از سیلاب و گل و لای منطقه امام‌زاده داود را در بر گرفته و تعداد مفقودی‌ها هم قابل توجه است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه