اخبار داغ

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور اعلام کرد؛

افزایش آمار کشته‌شدگان و زمین‌گیری خودروها/ گل و لای به صحن امامزاده داود رسید

افزایش آمار کشته‌شدگان و زمین‌گیری خودروها/ گل و لای به صحن امامزاده داود رسید
مرتضی مرادی‌پور با بیان اینکه آمار کشته‌شدگان حادثه سیل و رانش زمین در اممزاده داود در حال افزایش است، از زمین‌گیری خودروها و نفوذ گل و لای به صحن امامزاده داود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه خبری تهران‌نیوز با اعلام آخرین وضعیت وقوع رانش زمین و سیل در محدوده امامزاده داوود اظهار کرد: از لحظه نخست وقوع سیل و رانش زمین تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران و سایر شهرستان‌ها، اورژانس براساس فراخوان به محل حادثه اعزام شدند و در منطقه حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر از همان ابتدا با انرژی بالا در راه خدمات‌رسانی به حادثه‌دیدگان پای کار آمد و مکان حادثه را تخلیه و آسیب‌دیدگان را به مکان‌های امن انتقال دادیم.

,

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور عنوان کرد: در محل حادثه زنان، کودکان و افراد مسن را به مکان امن بردیم و افرادی که برای زیارت به منطقه امامزاده داود منتقل شده بودند به‌نوعی غافلگیر شدند و سعی داشتیم تعداد تلفات به کمترین حد ممکن برسد.

,

مرادی‌پور بیان کرد: با همکاری دستگاه‌های امدادی در حال تخلیه گل و لای هستیم و با وقوع سیل بسیاری از مناطل اطراف امامزاده داود دچار تخریب شد و افرادی که در مسیر سیل قرار داشتند دچار آسیب جدی شدند.

,

وی با اعلام اینکه همچنان جستجوی برای یافتن سایر آسیب‌دیدگان ادامه دارد، تبیین کرد: ۱۰ سگ زنده‌یاب در حال جستجوی آسیب‌دیدگان احتمالی هستند و خودروهای بازگشایی معابر در حال فعالیت برای تخلیه گل و لای هستند.

,

معاون عملیات سازمان امداد و نجات کشور درباره تعداد مفقودین و جانباختگان حادقه سیل امامزاده داود تبیین کرد: تا این لحظه ۱۱ نفر مفقود و پنج نفر بان باخته‌اند.

,

مرادی‌پور تشریح کرد: ۲۳ تیم عملیاتی، ۲ تیم آنست(جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده‌یاب) با استفاده از ۱۳ خودروی کمک‌دار، ۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند و حتی حجم بالای گل‌ولای به داخل امام‌زاده نفوذ کرده و خودروها زمین‌گیر شده‌اند.

,

وی تأکید کرد: همکاران ما در جمعیت هلال احمر در رودهن دیگر منطقه آسیب‌دیده حضور دارند و مشغول رسیدگی به رفع مشکلات مردم و کاهش آمار تلفات هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه