اخبار داغ

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی:

نماز جمعه نشانه عظمت اسلام و مسلمین است

نماز جمعه نشانه عظمت اسلام و مسلمین است
حجت‌الاسلام عبدل گفت: تنها گردهمایی که باعث می‌شود عظمت مسلمین هر هفته به دشمن نشان داده می‌شود، نماز جمعه است و نشان می‌دهد مردم تماشاگر نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین امیر عبدل در همایش فضیلت نمازجمعه در میاندوآب که به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نماز جمعه از اهمیت بسزایی برخوردار است و آیات و روایات بسیاری در این باره وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی با بیان اینکه نماز جمعه جایگاه و بهانه ای برای ارتباط مستقیم مردم و مسئولان است، افزود: نماز جمعه حلقه وصل دولت با مردم بوده و فرصتی برای ارتباط مردم و مسئولین فراهم می کند.

,

وی اظهار کرد: مسئولین نیز نماز جمعه را فرصتی برای ارتباط با مردم با برگزاری میزخدمت قرار می دهند و از سوی دیگر دوشادوش مردم در نماز جمعه شرکت می کنند و به سوالات مردم پاسخ می دهند.

,

عبدل در ادامه با بیان اینکه سبک زندگی امروزی ما بگونه ای است که اجازه تفکر را از ما گرفته و فرصتی برای بررسی شبهاتی که در طول هفته با آن مواجه هستیم، پیدا نمی کنیم، تصریح کرد: نماز جمعه در آخرهفته انسان را از خلاهای سیاسی و عاطفی نیز نجات می دهد و امام جمعه نیز در نماز جمعه این خلا را پر کرده و عمارگونه به این شبهات پاسخ می دهد.

,

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نماز جمعه نشانه عظمت اسلام و مسلمین است، اظهار کرد: تنها گردهمایی که باعث می شود عظمت مسلمین هر هفته به دشمن نشان داده می شود، نماز جمعه است و نشان می دهد مردم تماشاگر نیستند.

,
وی با بیان اینکه در روایات است که نماز جمعه کفاره تمام گناهان در طول هفته است، افزود: باید شکرگذار این نعمت باشیم.
,
وی با بیان اینکه در روایات است که نماز جمعه کفاره تمام گناهان در طول هفته است، افزود: باید شکرگذار این نعمت باشیم.
,

نماز جمعه متعلق به مردم است

, نماز جمعه متعلق به مردم است, نماز جمعه متعلق به مردم است,

امام جمعه میاندوآب نیز در این مراسم با بیان اینکه نماز جمعه بزرگترین تجمع هفتگی در حکومت اسلامی است،گفت: نماز جمعه تریبون حکومت اسلامی و نماز جمعه متعلق به مردم بوده و محلی برای بیان حرف مردم و رساندن مشکلات جامعه به مسئولان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: نماز جمعه متعلق به شخص خاصی نیست و باید این جایگاه که تجلی امامت و ولایت است، تقویت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه