اخبار داغ

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی:

تبیین دقیق رسانه‌ای لازمه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است

تبیین دقیق رسانه‌ای لازمه ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است
نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نیازمند تبیین دقیق رسانه‌ای است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه استانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر جزو وظایف اسلامی و واجبات الهی به شمار می‌رود که عمل به آن بر همه واجب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی افزود: در حال حاضر شاهد هستیم که در کشور عده‌ای دنبال دو قطبی سازی هستند که باید در این خصوص با ورود تبیینی و جهادگونه علیه آن‌ها اقدام شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به برخی حواشی در مورد حجاب اجباری، عنوان کرد: در دین اسلام همه موارد نیازمند رای مردم نیست. در قرآن هم آمده که برخی موضوعات دینی نیاز به رای و نظر مردم ندارند.

,

وی گفت: موضوعاتی نظیر نماز یومیه و روزه ماه رمضان جزو اموراتی است که نیاز به نظر ندارد و باید اقدام شود. خدا در این موارد حکم داده و باید به آن‌ها اجرا شود.

,

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: متاسفانه در موضوع حجاب برخی سوءاستفاده می‌کنند. هیچ فقیهی فتوا نداده که حجاب لازم و واجب نیست و همه در اصل وجوب این امر اتفاق نظر دارند.

,

وی تاکید کرد: حجاب امری است که باید رعایت شود و نظر امام(ره) و رهبر انقلاب اسلامی هم همین است.

,

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: تبیین موضوعات مرتبط با فریضتین و حجاب در ایام مختلف سال با ورود صداوسیما، رسانه‌های مکتوب و مجازی و نیز منابر و مساجد نیاز است که در همین زمینه ایام محرم فرصت ویژه و مناسبی است.

,

در این جلسه، حجت‌الاسلام و المسلمین بهنام دلریش دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان‌غربی، در سخنانی با اشاره به برنامه‌ها و عنوان روزهای دهه احیاء امر به معروف و نهی از منکر که همزمان با دهه اول محرم اجرا می‌شود، گفت: تاکید در این ایام بر روی تبییت مجاهدانه و مطالبه‌گری عالمانه است که باید با ورود سازمان‌ها و علما و روحانیون به این برنامه‌ها و موضوعات جامه عمل پوشانده شود.

,

در پایان جلسه و پس از ارائه نظرات و راهبردهای مسئولان و اعضای حاضر در جلسه، تابلوی شعار دهه احیاء سال ۱۴۰۱ توسط نماینده ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه