اخبار داغ

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور:

بسیج گام دوم انقلاب، بسیج همه مردم است

بسیج گام دوم انقلاب، بسیج همه مردم است
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و چتر بسیج برای همه اقشار بسیج گسترده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار زهرایی در نشست صمیمی با سرگروه های جهادی بسیج سازندگی و اقشار بسیج سپاه نینوا اظهار کرد: بی‌تفاوت‌ها باعث شدند که صحنه کربلا رقم بخورد، دشمن دشمنی می‌کند و اگر در درون کشور بی‌تفاوت نباشیم قطعا ورق به سمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برمی‌گردد‌.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور به سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج اشاره کرد و گفت: در طول ۱۰ سال آینده بسیج در این ریل حرکت می‌کند‌.

,

زهرایی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی پنج گام اساسی را باید بردارد که دو گام وقوع انقلاب و استقرار نظام سیاسی را برداشته است و این دو گام در گام نخست انقلاب و چهل ساله اول برداشته شده است.

,

وی افزود:  مقام معظم رهبری بیان کردند سه گام باید در چهل ساله دوم باید رقم بخورد و نخستین آن دولت سازی اسلامی است و نخستین گامی است که در درون آن قرار داریم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جامعه سازی اسلامی و تمدن نوین اسلامی از دیگر گام‌هایی است که باید برداریم، اتفاقاتی که در یمن و سوریه و غیره رقم می‌خورد رگه‌هایی از دولت‌سازی اسلامی است.

,

زهرایی تاکید کرد: اگر دولت در مدار و ریل انقلاب بنا شده بود دیگر مقام معظم رهبری از دولت‌سازی اسلامی سخن نمی‌گفتند، وزارت کشاورزی را انگلیسی‌ها بنا کردند و قصد اصلی آنها  ایجاد ساختار برای رکود کشاورزی بود و لذا باید ریل گذشته تغییر کند و اگر این ریل اصلاح نشود هرچه بر سیاست‌های غرب حرکت کنیم کشاورزی را زودتر به سمت رکود می‌کشانیم.

,

وی گفت:  مردم انتظار دارند دولت سازی اسلامی را دولت سیزدهم رقم بزند، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری سازو کارهای اجتماعی را در کنار دولت‌ها قرار دادند تا بار انقلاب بر زمین نماند و فرصت‌ها را از دست ندهیم.

,

زهرایی ابراز داشت: بسیج محدود یک جغرافیا نیست و بسیج تشکیلات انقلاب است و بنا است خلائی را پر کند که نظام اداری در کوتاه مدت نمی‌تواند آن را پر کند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج گام دوم انقلاب بسیج همه مردم است و چتر بسیج برای همه اقشار بسیج گسترده می‌شود.

,

 

,

ضرورت هویت‌بخشی به گروه‌های جهادی

, ضرورت هویت‌بخشی به گروه‌های جهادی,

هادی سمیعی،رئیس مجمع جهادگران گلستان نیز، اظهار کرد: هویت بخشی به گروه های جهادی از موضوعاتی است که باید به آن اهتمام شود.

,

رئیس مجمع جهادگران گلستان ادامه داد: حمایت از گروه جهادی باید هم تجهیزاتی و هم هویتی باشد.

,

سمیعی بیان کرد:  هم افزایی فعالیت دستگاه های اجرایی با گروه‌های جهادی باید در دستور کار باشد و گاهی دیده می‌شود که تنها گروه‌های جهادی که با مشکلات محلات رو به رو هستند تنها نقش اجرا کننده را دارند.

,

وی بیان کرد: گاها افرادی  که در گروه های جهادی فعالیت می‌کنند جزو اقشار ضعیف جامعه به شما می‌روند و نیاز است که مورد حمایت قرار گیرند.

,

 

,

فعالیت ۳۲۰۰ گروه جهادی در گلستان

, فعالیت ۳۲۰۰ گروه جهادی در گلستان,

دانیال کلاتی،مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گلستان در این نشست اظهار کرد: سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان گلستان ساماندهی شدند.

,

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی گلستان ادامه داد:  در راستای هویت بخشی به گروه‌های جهادی مجوز فعالیت برای این گروه‌های جهادی صادر می شود.

,

کلاتی بیان کرد: گروه‌های جهادی بهسازی مدارس، جامعه پزشکی، دانش آموزی، فرهنگیان و غیره در فعالیت‌های گروه جهادی فعال هستند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه در ایام کرونا اقدامات خوبی از سوی گروه‌های جهادی شاهد بودیم، افزود: نقش آفرینی زیادی گروه‌های جهادی ما داشتند و در سیل گلستان نیز شاهد تلاش‌های خیرخواهانه گروه های جهادی در مناطق آسیب دیده بودیم.

,

کلاتی تاکید کرد: ۱۵ شورای جهادی در سطح استان گلستان فعال است،

,

وی افزود: دو قرارگاه با محوریت هفت شهرستان در غرب و شرق شکل گرفته است، در هر شهرستان یک قرارگاه با محوریت اجرای فعالیت‌های جهادی در نظر گرفتیم و در مسیر فعالیت‌های جهادی و تحقق منویات مقام معظم رهبری این قرارگاه‌ها گام بر می‌دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه