اخبار داغ

فرماندار گرگان در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب:

تلاش دشمن تبدیل حجاب به مناسک میان تهی است

تلاش دشمن تبدیل حجاب به مناسک میان تهی است
فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه حجاب در لایه‌های درونی خود نوعی جهاد اکبر و مبارزه با خواهش‌های انسانی است، گفت: تلاش دشمن تبدیل حجاب به مناسک میان تهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ عیسی پایین محلی دقایقی پیش در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب در گرگان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی شاخص در روز ملی حجاب برنامه‌ریزی شده‌است که افتتاح نمایشگاه و محصولات عفاف و حجاب همچنین این تجمع باشکوه از جمله آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی با اشاره به اینکه همه ما در روز قیامت با ولایت سنجیده خواهیم شد، افزود: خداوند نعمت‌های زیادی به ما داده و نعمت ولایت و رهبری در روز قیامت از مردم بازخواست می‌شوند.

,

فرماندار گرگان با بیان اینکه دو عنصر، هویت زن مسلمان ایرانی را برجسته می‌کند، گفت: حیا و عفت مهمترین عنصر هویت زن مسلمان است.

,

پایین محلی توضیح داد: برترین حجاب چادر است و اگر ما کالای باارزشی داشته باشیم حتما خوب از آن محافظت می‌کنیم، درحقیقت چادر حفاظ زن مسلمان است و نظام سلطه تلاش می‌کند با حیا و عفاف، مردم را درگیر نفسانیات کند و بتواند تفکر انقلابی را سلب و فرهنگ غربی را به کشور مستولی کند.

,

وی تاکید کرد: استعمارگران در قرن ۱۶ و ۱۷ وارد مشرق‌زمین شدند تا دست‌وپای ملت‌ها را بگیرند و آن‌ها را اسیر امیال نفسانی و وسوسه‌های شیطانی کنند تا آداب و رسوم همچنین تفکر مخرب غربی را ترویج کنند.

,

فرماندار گرگان؛ از بین بردن روح مجاهده و مبارزه زنان را یکی از دلایل مخالفت نظام سلطه با حجاب برشمرد و تصریح کرد: مبارزه با اسلام همیشه با حذف فیزیکی افراد اتفاق نمی‌افتد دشمنان راه‌های دیگری را جایگزین می‌کنند تا ارزش‌های اسلامی و ولایی را بی‌اثر کنند.

,

پایین محلی گفت: سرگرم کردن ملت‌ها با شهوات یکی از دسایس دشمن است، پرداختن به خواهش‌های نفسانی، انسان را از پرداختن به مسائل جدی بازمی‌دارد‌

,

وی ادامه داد: اگر کسی اسیر سگ‌بازی شود در میدان مبارزه نمی‌تواند به ارزش احترام به والدین و فرزندان قائل باشد، اگر انسان رفاه‌طلب شد دیگر نمی‌تواند مبارزه کند.

,

فرماندار گرگان بیان کرد: حجاب در لایه‌های درونی خود نوعی جهاد اکبر و مبارزه با خواهش‌های نفسانی است، از دست دادن هویت انسانی و هویت مدنی حربه دشمن است.

,

 پایین محلی گفت: اگر زن بی هویت شود تبلیغات بازرگانی خواهد شد، زن مخلوق ارزشمند خداوند است، مشکل دشمنان تنها حجاب نیست بلکه گرفتن هویت ایرانی از زن مسلمان و تبدیل حجاب به مناسک میان‌تهی است تا زن مایه مصرف‌زدگی و کالا شدن شود.

,

وی گفت: چادر پیش‌ازآن‌که یک حجاب اسلامی باشد حجاب ایرانی و محلی است که باید نسبت‌به آن اهمیت داده شود.

,

به گزارش خبرنگار گلستان ما، در پایان این مراسم بیانیه مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب در قالب بندهای مختلف اعلام شد تا همگان بدانند در دارالمومنین گرگان دغدغه عفاف حجاب این فریضه مهم دینی وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه